Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tänkte bara tipsa om att Ohlssons Tyger säljer mönstrad velour (den där med blommor, stjärnor, prickar, ränder som funnits i flera webshopar) för 79:-/m nu. Både i butik och webshopen :D
Av Enid
Jag såg det tidigare i veckan men ekonomin tillåter verkligen inte utsvävande tyginköp just nu :( .
Användarens profilbild
Av linafelicia
Knyttet & K skrev:Jag tänkte bara tipsa om att Ohlssons Tyger säljer mönstrad velour (den där med blommor, stjärnor, prickar, ränder som funnits i flera webshopar) för 79:-/m nu. Både i butik och webshopen :D
:hopmad: Åh, vad jag saknar Ohlssons tyger! Jag vill också ha ett Ohlssons i närheten. Men det kanske är tur för min plånbok att jag inte har det. :wink:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Tack för tipset, jag har handlat lite idag :vågen:

Den här
Bild

samt den randiga i den här lila färgsättningen (fanns inte på bild i webshopen)
Bild

Nu ska de vidare till tesoj och bli till något fint 8)
Av MammaTess
Hur funkar det med betalning där, är det förskottsbetalning eller vad?
Jag vill ju kunna se och känna på tyg innan jag köper det 8)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
MammaTess skrev:Hur funkar det med betalning där, är det förskottsbetalning eller vad?
Jag vill ju kunna se och känna på tyg innan jag köper det 8)
Man kan beställa tygprov :D
När det gäller velouren har jag tyckt att den kändes lite tunn/gles jämfört med Andersson & Hjalmarssons velour som jag tycker är så himla fin men sen var det en kund/bekant som sa att den blev finare när hon tvättat den så nu har jag köpt lite. Jag har dock inte tvättat den än så jag kan inte säga om det stämmer eller inte.
Av sassa78
usch! har ju spanat som bara den på det tyget men tyckte att det var för dyrt.. det tog ju en ände med förskräckelse när jag äntligen fick shoppa loss!
Användarens profilbild
Av puppan
Jag köpte 2,5 meter. :lol:
Barnen fick välja en sort var. :wink:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Jag hämtade mina idag :) Ja, de var ganska tunna (jämfört med s&s iaf) men riktigt fina :vågen:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?