Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Vad har hänt? Kolla vad jag har gjort! Jag som alltid tänker att jag inte kan sy...

(tavlan har vi haft, kuddarna är nya, har en vit till)
Bild

och så blev det ju en del över (jag fick lite extratyg eftersom det var lite skadat på ett ställe) och jag sydde mig en väska som precis passade till min Bibel som jag länge saknat någon praktisk bärgrej till! :vågen:
Bild

När jag ändå höll på så lagade jag två trasiga påslakan också!
Snyggt :vågen:
diggar bibelväskan mest :tumup:
Sofie skrev:Snyggt :vågen:
diggar bibelväskan mest :tumup:
Jag är hemskt nöjd med den själv. Kuddfodralen var ju inte så knepiga. Men väskan tog ett par timmar. Jag sydde en slarvprototyp först av ett gammalt lakan. Sen lyckades jag rent av fodra väskan med lakanstyg, den ser så fin ut så. Nu blir det ju problem dock, för nu måste Bibeln ligga i väskan och se fin ut, så jag kan inte läsa i den :Hahaa:
Sia skrev:JISSES VAD SNYGGT DET BLEV!!! :shock:
Jag vill nog bo hemma hos dig... vad kostade tyget?
Du är så välkommen så :fnissa:

Tyyyyget. Koooostade... Det vågar jag inte tänka på... Okejdå. 365kr/m för det i beige, 325kr/m för det i rosa.
Bambi skrev:Jag vill veta vad det rosa tyget heter

hälsningar härmapan;)
Vet inte vad det heter. Men det är från marimekko. Köpte här i stan på marimekkoaffären, jag köper gärna åt dig om du vill ha, men du har väl också marimekkobutiker nära till hands :)
dora skrev:jag dör!!! det är supersnyggt!!! jag vill ha en sån tavla, jag med!!!
:rodna:
Tavlan är lätt som en plätt att fixa. Köpt tyg och spänt upp på en ram bara. Såg förvisso att de sålde sådana tavlor, men de kostade typ 700 spänn... Jag har inte gjort den själv, pappa gjorde ramen och mamma spände upp tyget, men jag hade kunnat göra det själv :lol: De tänkte ha den själv, men sen blev det inte riktigt snyggt i deras vardagsrum. Till min stora förtjuuuusning!

Så då behövde jag komplettera med lite kuddar. Och en bibelväska :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?