Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Jag har eget grått förgarn så jag är gärna med på KAL i höst jag med :vågen: :vågen:
Här får jag äntligen nysta när kisen är vaken, han har slutat vara rädd för garnvindan, men så långt som att själv delta i nystanet har han inte kommit. Kanske vore en idé. :hmm:
Av Ponyo
glis skrev:Jag har eget grått förgarn så jag är gärna med på KAL i höst jag med :vågen: :vågen:
Här får jag äntligen nysta när kisen är vaken, han har slutat vara rädd för garnvindan, men så långt som att själv delta i nystanet har han inte kommit. Kanske vore en idé. :hmm:
Han kommer kanske ta över helt om han får prova :fnissa:
Bubbi skrev:Melon :urule: :heart:
Pma kontonummer så sätter jag in pengar.
:iagree:
Jag tänkte börja inlägget med en :oops: men insåg att jag inte minns när jag köpte garn senast, så jag skippar det :D

Det blev visst tre olika variantera på kauni, mera rosa för att sjalen till Karin ska bli något annat än en sjalett. Kauni EG för att göra en likadan till mig, och sen ljusgrått kauni för att komplettera mina rester kauni EQ så ska jag sticka en sån där härlig väska som jag favoriserat på ravelry.

Tror ni att semestern kommer att räcka till åt allt garn....? ;-)
Av Umma
Kaffemoster skrev:Jag tänkte börja inlägget med en :oops: men insåg att jag inte minns när jag köpte garn senast, så jag skippar det :D

Det blev visst tre olika variantera på kauni, mera rosa för att sjalen till Karin ska bli något annat än en sjalett. Kauni EG för att göra en likadan till mig, och sen ljusgrått kauni för att komplettera mina rester kauni EQ så ska jag sticka en sån där härlig väska som jag favoriserat på ravelry.

Svar nej. :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av MuuM
Umma skrev:
Kaffemoster skrev:Jag tänkte börja inlägget med en :oops: men insåg att jag inte minns när jag köpte garn senast, så jag skippar det :D

Svar nej. :roll: :wink:
:fnissa: :iagree:
Av Umma
Äntligen är den här koftan klar, jag har haft den liggande jättelänge. Elizabeth Zimmermanns februarikofta från Knitters almanac. :tumup: Som en del andra mönster av EZ är mönstret samma oavsett storlek och man ändrar storleken genom att sticka med grövre/tunnare garn. Det gillar jag.
Bild
Umma skrev:Äntligen är den här koftan klar, jag har haft den liggande jättelänge. Elizabeth Zimmermanns februarikofta från Knitters almanac. :tumup: Som en del andra mönster av EZ är mönstret samma oavsett storlek och man ändrar storleken genom att sticka med grövre/tunnare garn. Det gillar jag.
Bild
:love:
Umma skrev:Äntligen är den här koftan klar, jag har haft den liggande jättelänge. Elizabeth Zimmermanns februarikofta från Knitters almanac. :tumup: Som en del andra mönster av EZ är mönstret samma oavsett storlek och man ändrar storleken genom att sticka med grövre/tunnare garn. Det gillar jag.
Bild
Så snygg!
Av Umma
Maddemoa skrev:
Umma skrev:Solängel o Maddemoa-Tack :tumup:
Var har du köpt boken? Är den värd att investera i?
Ja absolut, boken är ju byggd kring hennes kåserier om stickning som jag tycker är klart läsvärda med en del mönster då men inte så många. Om du söker på Ravelry på boken så kan du få upp alla mönster som ingår. Jag köpte den från Adlibris.
Användarens profilbild
Av tweed
Umma skrev:
Maddemoa skrev:
Umma skrev:Solängel o Maddemoa-Tack :tumup:
Var har du köpt boken? Är den värd att investera i?
Ja absolut, boken är ju byggd kring hennes kåserier om stickning som jag tycker är klart läsvärda med en del mönster då men inte så många. Om du söker på Ravelry på boken så kan du få upp alla mönster som ingår. Jag köpte den från Adlibris.
Den var inte alls dyr heller, har jag för mig :D
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?