Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lenaskeå
Jag känner inget längre! Ser ingen sjal/sele/mt som jag vill ha!! Kan det vara en period bara eller kan det vara att :twisted: har lämnat mig?? :hmm: Inte ens sugen på den nya zara med bambu heller! :ill: ?
Användarens profilbild
Av Fine
Jag håller med Droppen. Ge det lite tid så dyker det nog upp något du måååste ha. :-)
Av Enid
Jag tror det är värmen, bara tanken på att bära ett barn i den här hettan får mig sugen på att sälja var enda sjal jag har :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:mrgreen:

Du ska se att du blir frisk när det blir lite svalare! :tumup:
Av lenaskeå
Be-Linda skrev::mrgreen:

Du ska se att du blir frisk när det blir lite svalare! :tumup:
Ja vi får se! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sanna73
Kan det ha med barnens ålder att göra :hmm:
Jag har inte känt av sjal- :twisted: på flera månader, men så har jag ingen att bära längre heller. Fast nog tror jag att jag skulle ramla dit igen om det blev en baby till :lol:
Av Hell Cat
sanna73 skrev:Kan det ha med barnens ålder att göra :hmm:
Jag har inte känt av sjal- :twisted: på flera månader, men så har jag ingen att bära längre heller. Fast nog tror jag att jag skulle ramla dit igen om det blev en baby till :lol:
Bär du inte din 08:a alls? Jag får lätt panik av att tänka på att jag inte kommer bära mer efter Arvid så han bärs MASSOR :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Droppen
Enid skrev:Jag tror det är värmen, bara tanken på att bära ett barn i den här hettan får mig sugen på att sälja var enda sjal jag har :wink:
:lol:
Användarens profilbild
Av Annika E
Tillfällig sinnesförvirring bara, du är snart återställd. :lol:
Av sjaltokan
Annika E skrev:Tillfällig sinnesförvirring bara, du är snart återställd. :lol:
:iagree:

Eller tillfälligt värmeslag :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?