Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cocine
Idag var jag till stan och hade både V och min kusse som är 3år med. V somnade i vagnen direkt efter lunch och vi skulle ta bussen till doktorn, på vägen dit somnar kusin, så jag sätter fast han på min mage, lägger in huvudet och allt innanför.. När vi kommer in på BVC hör jag nån som säger: Släpp ut mig, släpp ut mig väldigt tyst.. Kusin har inte alls fattat var han är och är lite rädd eftersom han sitter fast, nyss var han ju på bussen.. Plockar ner honom och då frågar han hur jag fick fast honom i min jacka.. Sötnosen :loving: :heart:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
nämen lillen då, så gulligt! :heart: klart man skulle bli lite förvånad :)
Användarens profilbild
Av bani
Nämen stackarn! :lol: Vad gulligt!

Är det DIN kusin som är tre? Cool åldersskillnad!
Användarens profilbild
Av sanna73
Vem skulle inte bli lite rädd om man somnade på bussen och vaknar under en jacka :loving:
Användarens profilbild
Av emelie
Åh, sötnosen.
bani skrev:
Jag skulle precis skriva att min kusin är också tre år, men sen kom jag på att han visst fyllde 12 i våras. :oops: :shock: :oops:
Användarens profilbild
Av kajsisen
så gulligt och lite roligt med :lol: :loving:

BildBild
Användarens profilbild
Av cocine
emelie skrev:Åh, sötnosen.
bani skrev:
Jag skulle precis skriva att min kusin är också tre år, men sen kom jag på att han visst fyllde 12 i våras. :oops: :shock: :oops:
Ok, mina morbröder var lite sega på att skaffa barn och mamma var snabb, min äldsta kusse på mammas sida är 4,5år.. Det är bara bra för då har ju V kompisar.. Känns mer konstigt att jag har en lillebror som är 3 :lol:
Användarens profilbild
Av bani
Jag önskade mig alltid såna coola spridningar i familjen när jag var liten! OCh nu ser det ut som om mina barn kan få det... :lol:
Användarens profilbild
Av Ami
Underbart! Jag har också en lillkusin, men nu är han 6. Toppenbra kompis till store V.
Av eamane
Så konstigt att vakna upp så ja :lol:
Men jag har oxå såna spridningar i familjen, jag och min ena morbror är lika gamla så han har ju barn i småskolan nu då han började lite före mej... Jag var typ dagbarn hos mormor när jag var liten :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?