Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Ibland blir den här mamman lite tokig. Sticktokig, alltså. :mrgreen: Som när hon tittar på tv och ser en snygg mössa och bara måste prova göra en. Eller två.

Garnet är Schachenmayrs ecologico, det enfärgade rosa eco-ull från M&K och det enfärgade lila Alaska från drops.

Martinas (första försöket)
Bild

Almas (lite förbättrat)
Bild
Senast redigerad av solängel den ons jul 07, 2010 09:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av solängel
CrazyMagpie skrev:Oh, vilka fina! :-D

Vågar man fråga var du har hittat mönstret? 8)
På TV! :D Satt och glodde på ghost whisperer en kväll när barnen somnat och hon hade så fin mössa på sig. Den var iofs randig, men själva mönstret är detsamma. Tror jag :lol: 8)

Du får rota lite i skallen på mig, så hittar du mönstret :wink: Skämt åsido, jag kan försöka få ner det på papper någon dag, när jag har lite mer tid. Det är ju en stund kvar till mössväder :wink:
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefina mössor och supersöta tjejer :love:
Användarens profilbild
Av Elsa
solängel skrev:
CrazyMagpie skrev:Oh, vilka fina! :-D

Vågar man fråga var du har hittat mönstret? 8)
På TV! :D Satt och glodde på ghost whisperer en kväll när barnen somnat och hon hade så fin mössa på sig. Den var iofs randig, men själva mönstret är detsamma. Tror jag :lol: 8)

Du får rota lite i skallen på mig, så hittar du mönstret :wink: Skämt åsido, jag kan försöka få ner det på papper någon dag, när jag har lite mer tid. Det är ju en stund kvar till mössväder :wink:
De var jättefina! :loving: Jag skulle också gärna ta del av beskrivning om det går för sig. :rodna:
Användarens profilbild
Av solängel
Umma skrev: :love: vad kreativ du är just nu! dela med dig lite av dina energipiller tack
Jag måste ju göra nåt för att inte somna 8) Eller det kanske är det jag borde göra, sova alltså? :hmm:

Nu finns i alla fall mönstret på bloggen! Ni får stå ut med att den inte är så fin ännu, jag ska lära mig mer om hur man gör den fin. Nu ville jag bara få ut beskrivningen lite snabbt eftersom jag lovat CrazyMagpie det.
Användarens profilbild
Av Elsa
solängel skrev:
Umma skrev: :love: vad kreativ du är just nu! dela med dig lite av dina energipiller tack
Jag måste ju göra nåt för att inte somna 8) Eller det kanske är det jag borde göra, sova alltså? :hmm:

Nu finns i alla fall mönstret på bloggen! Ni får stå ut med att den inte är så fin ännu, jag ska lära mig mer om hur man gör den fin. Nu ville jag bara få ut beskrivningen lite snabbt eftersom jag lovat CrazyMagpie det.
:vågen: :heart:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?