Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag måste ju bara visa vad jag sydde klart häromkvällen. Nytt tyg och ny modell (åtminstone för mig).

Det är Znoks Uggel blå och JNY:s turkos (som matchade perfekt) som har blivit en t-shirt med puffärm. Älskar skärningen i fram, så det kommer nog att bli fler av denna. Jag har en långärmad som bara behöver fållas, men jag sydde klart detta i lördags och då var det 30 grader varmt ute och jag kände inte att det var så bråttom med långärmat då...

Bild

Funderar på att rita om modellen till en klänning. Kunde bli snyggt med lite a-linje-stuk sådär!
Bild
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Supersnyggt!

Och vad kul att få se uggle-tyget. I mitt huvdet var mönstret mycket mycket mindre men det var ju supersnyggt med så stora ugglor. Måste köpa.
Användarens profilbild
Av binaem
HannaGerda skrev:Supersnyggt!

Och vad kul att få se uggle-tyget. I mitt huvdet var mönstret mycket mycket mindre men det var ju supersnyggt med så stora ugglor. Måste köpa.
Känner precis samma
Användarens profilbild
Av Kaja
binaem skrev:
HannaGerda skrev:Supersnyggt!

Känner precis samma
Japp! Jag blev också förvånad när jag såg mönstret och jag blev lite skräckslagen av en hel tröja i det tyget... Det kändes som om det skulle gå runt i huvudet. Så när mönstret kom till samtidigt som tyget anlände... Match made in heaven!
Användarens profilbild
Av puppan
Åh wow, vilket underbart tyg :love: Mitt habegär väcks till liv... :lol:
Supersöt tröja!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?