Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Om du precis fått en bebis och din kusin kom och gav dig en sån här väska med tillbehör i present?
Två av mina kusiner fick också barn i maj och jag har sytt varsin skötväska till dem med blöjfodral och näsduksfodral. Men så blir jag ändå tveksam :roll: Tänk om de inte gillar det?

väskan: tyget är en panelgardin
Bild
Inuti: den är fodrad men en diskhandduk och fickor i mumintyg.
Bild
Tillbehören:
Bild
Användarens profilbild
Av Tussilago74
Å vad du är omtänksam! Och de är ju så bra med fler skötväskor ändå - så även om de har egna andra väskor så verkar de du sytt vara perfekta att ha också.
JAG skullle blivit rörd av omtanken att ngn sytt en skötväska där jag ska ha mitt kära barn saker i :heart:
Jag kan inte tro annat än att de blir glada och vill ha dem. :tumup:
Användarens profilbild
Av Sanna81
Jag kan inte lova att jag använt näsduksfodralet, men resten hade jag absolut använt och jag hade blivit väldigt glad att få en så fin och omtänksam present!
Användarens profilbild
Av pusselbitar
Jag skulle bli överlycklig om jag fick en så fin present :heart:
Maddemoa skrev:
Bowzee skrev:Jaa! :love: Så fina saker :)

Var kommer mumin-tyget ifrån? Det var jättefint! :D
Köpt här på sb. Kommer inte ihåg av vem :hmm: Frågade aldrig var det kom från.
Mumintyget kommer från Lapp på lapp. Finns på http://www.lapppalapp.se (tillfälliga stuvar)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag hade blivit glad och jag hade använt det med!

Jättefint var det ju!
Användarens profilbild
Av Fryle
Sanna81 skrev:Jag kan inte lova att jag använt näsduksfodralet, men resten hade jag absolut använt och jag hade blivit väldigt glad att få en så fin och omtänksam present!
Jag hade kanske inte heller använt näsduksfodralet, men jag hade blivit glad. Och rörd av omtanken!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?