Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hallon
cinclus skrev:Vad blev det...? :D
Inget ännu... han tycker inte att han behöver. :roll: Och jag känner iinte för att lägga pengar på någotsom han inte kommer att använda.
Av MariaKB
testa den där Tradera-selen kanske? Ergokopian för 160 kr eller vad det var? Min man gillade den i alla fall. (Han bär iofs gärna i sjal också.)
Användarens profilbild
Av Kanel
Min gubbe har kånkat runt (och bär fortfarande den lille ständigt och jämt) i vår gamla fula jätteslitna ergo classic...

Själv brukar jag bära i Patapum Toddler, men den tycker maken har för korta band att dra i, han får inte plats i den säger han (och han är inte jättetjock ;-) )
Användarens profilbild
Av Catti36
Min sambo blev aldrig sams med den vävda sjalen utan använde mest becon. Han vill iallafall hälsa att när man bär bebis eller stor pojke i sjal eller sele så blir man jätteflörtad med av alla kvinnor, men särskilt de som inte själva har barn än. Och de flörtar med bäraren, inte bara med barnet.

Det värmer i hjärtat hos en trött snart 40årig man.

Detta är underskattat som reklam för bärdon, tror jag. Särskilt ensamstående fäder borde informeras...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?