Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cocine
Älskar dessa mjuka byxor och nu när V börjar dagis behövde han fler. Fick även ihop ett par coolingar till kusin..
Bild
Användarens profilbild
Av Fina
Snygga! Jättefina muddar du hittat. Sydde också en massa byxor i den modellen till Edda. :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina byxor!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Snygga!!
Har också tänkt få till nått liknande men det verkar vara svårt att få tiden att räcka till.
Användarens profilbild
Av cocine
florin skrev:Är det gul velour??? Jag vill ha :wink: :D kanske vill du byta mot nån annan färg?

Perfekt byxa till diagis :-) Mjuk, skön, lätta att röra sig i, lätt att ta va och på, sitter där de ska :-D
Jag tror inte jag har nå mer gul kvar.. :? Ska titta i förrådet..
Det är verkligen super brallor att ha under täckisar och så nu, smidigt och fint :D
Den lila mudden fick jag av mormor och den är riktigt riktigt fin, den randiga är e-slöjds och den turkosa är olssons..
Användarens profilbild
Av florin
cocine skrev:
florin skrev:Är det gul velour??? Jag vill ha :wink: :D kanske vill du byta mot nån annan färg?

Perfekt byxa till diagis :-) Mjuk, skön, lätta att röra sig i, lätt att ta va och på, sitter där de ska :-D
Jag tror inte jag har nå mer gul kvar.. :? Ska titta i förrådet..
Det är verkligen super brallor att ha under täckisar och så nu, smidigt och fint :D
Den lila mudden fick jag av mormor och den är riktigt riktigt fin, den randiga är e-slöjds och den turkosa är olssons..
:cry: :cry: :cry:
Anton behöver gula brallor med brun mudd ju ;-)
Av MammaTess
Superfina, vad är det för mönster du använt?

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?