Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MariaKB
Aha, så det var därför som fler än vanligt läste det :lol: Tack Bubbi, och tack alla andra också! :heart:

Förresten så har vi testat att bära med bara en rem, som kvinnorna på bilden i blogginlägget både igår och idag och både han och vi gillade det trots att det kräver en del när man har en sprattlig unge. Kändes fritt och härligt. Och vad folk tittade! Fick en massa "Wow!" på stan :)
Intressant!
Jag tror dessutom aldrig att det är för sent att få en liten apunge. Jag bär i princip aldrig i sjal eller sele sen ungefär ett år tillbaka. På slutet gillade inte P att sitta fast helt enkelt, däremot ville han fortfarande bli buren, han var då kring 3 år. Redan innan vi slutade med sjal och sele så hade jag börjat bära honom på ryggen utan redskap, framförallt nedör trappan på morgonen och uppför på kvällen, inga långa sträckor alltså men ganska mysigt. I början var jag tvungen att hålla fast honom ordentligt, nu räcker det med en liten stödjande hand under runpan så håler han sig fast själv. 17 kilo och nästan 4 år.
Nej visst är det inte för sent att få en apunge fast man inte har nyfödd, det är ju bara lite mysigare med en sån :loving:

Idag provade jag att bära Sofia i torsoknytning, men min sjal är för lång för det så det blev inte riktigt bra men det var riktigt bekvämt. Ibland tycker jag ryggknytningar tynger på axlarna men det slipper man ju när man knyter torso.
Vår yngsta bodde på mig de första 6 månaderna... Vi hade ingen vagn. Det var sommar och vi var väldigt mycket utomhus. Den lilla pluttan har verkligen aldrig haft sömnproblem. Hon sover, sover och sover - tills det att man väcker henne :lol: Redan som liten kunde hon sova sig igenom alla möjliga situationer. Har hon gått och lagt sig så har hon ;-)

Jättebra inlägg! Så naturligt men ändå fortfarande ovanligt i vårt samhälle.

Kram
MariaKB skrev:Aha, så det var därför som fler än vanligt läste det :lol: Tack Bubbi, och tack alla andra också! :heart:

Förresten så har vi testat att bära med bara en rem, som kvinnorna på bilden i blogginlägget både igår och idag och både han och vi gillade det trots att det kräver en del när man har en sprattlig unge. Kändes fritt och härligt. Och vad folk tittade! Fick en massa "Wow!" på stan :)
:D

Det måste vara bra mycket skönare att bära med bara rem i värmen.

Min lilla apunge där hemma klättrar mer än gärna upp på min rygg. Sambon blir livrädd när han ser hur jag nästan svingar upp honom, men blir lugn när han ser hur samstämmiga vi är.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?