Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mirjam
Vad bär ni era bebisar i när ni ska bada? Jag går med storebror till utomhusbadet här och han tröttnar fort på plaskpoolen. Det finns en mittemellanpool där han bottnar nästan hela vägen men det känns ändå inte helt ok att släppa honom själv i vattnet trots att jag står vid kanten och har uppsikt hela tiden. Och så vill jag ju gärna doppa mig lite också...

En ringsjal vore ju perfekt tror jag och jag har för mig att jag läste om nån sorts vattenvariant. Var köper man det? KAn man göra en själv? Andra förslag? :D

/badsugen 8)
Användarens profilbild
Av Nemone
undrar jag oxå!

Kan man över huvudtaget bada med en 8 månaders och en 4 åring själv liksom? :hmm:
Vi har varit på stranden tre dagar i rad men med mormor som hjälp!
Användarens profilbild
Av soffan
Jag är och badar med alla min tre iallafall en gång i veckan året om och brukar ha liten i vattenringsjal och tycker det funkar bra ( jag köpte min billigt begagnat här men annars tror jag det finns en variant på edenbaby googla på vattensjal så finns det nån mer återförsäljare tipsat där)
Dock gillar jag vår conecta solarvei sele ännu bättre :) den avlastar bättre och funkar ok att bära i även lite längre stunder. Sen säljer de nån långsjalsvariant också på edenbaby den vet jag dock inte om den är bra :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?