Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Hej Experter!
Jag har ett par 3/4-jeans som blivit för "pösiga"... Iofs :app: men...
De är vita och fina och jag gillar dom, men dom hänger i rumpan och sitter inte som jag vill över låren.
Att sy in jeans är väl jättemeckigt, men, kan man prova att sy in dom lite på insidan av benen? Där det är en enkel döm...
De blir väl tightare över låren, och man får en lägre midja. Och över baken blir det kanske inte så stor skillnad. Eller lite kanske, om hela byxan hamnar längre ner...
Eller, blir det bara dåligt? :hmm:

//A
Användarens profilbild
Av Shuna76
När var ung & hyfsat smal :fnissa: så köpte jag mycket kläder på second hand som jag sydde om. Jeans sydde jag alltid in via innerbenssömmen & det blev alltid bra. Inte var det gjort på nåt proffsigt sätt heller. Jag satte på mig jeansen & måttade på en höft ut hur mycket de skulle sys in :lol: Så testa säger jag! Jag sydde alltid först, sen provade jag & sen klippt jag bort överskottstyget, då fanns chans till ändringar som visserligen aldrig behövdes!
Av Lillblomma
Men det är ju alldeles strålande!!! Kanske ska testa då!
Ska ju ändå ta fram och trä maskinen med vitt till mitt fina vita Mimmis-tyg (tack Thowida!) och det är ju det jobbigaste... :D

Det lär ju inte bli värre än som det ser ut nu i alla fall. Och då är dom ändå helt nytvättade. Undrar om de sitter uppe ända till kvällen... :Hahaa:

Tack!
//A
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vänd byxorna ut och in när du provar och nålar så blir det lättare :wink: Om du inte redan listat ut det själv.
Användarens profilbild
Av Sedum
Och tänk på hur du syr rumpan. ;-) Syr du in rumpan i grenen så blir det inte som man tänkt, utan tvärtom som jag tänkte typ, så föregåendes tips är toppen! Däremot går det ju att sy in midjan baktill och neråt en bit, men lurigt just runt grenen. Men prova! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?