Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av stampe
Jag funderar på att köpa en ny sjal. :lol:
Min son är 13 mån och det blir lite tungt att bära honom på magen. Så nu behöver jag lite tips på en bra sjal som funkar att bära honom på ryggen istället. :?:
Jag har en Sino. Kan man knyta den så att jag kan ha honom på ryggen?
Användarens profilbild
Av thanisa
Personligen hade jag inte velat bära ett såpass stort barn på ryggen i en trikåsjal. En diagonalvävd sjal hade jag satsat på. Blir mycket stadigare med en vävd och avlastningen är bättre än med trikå.
Användarens profilbild
Av P
:iagree:

En vävd sjal passar nog bäst.
Användarens profilbild
Av thanisa
Som tväråna skriver är det en smaksak. Personligen föredrar jag didymos. För mig funkar de bäst, det betyder inte att andra sjalar skulle vara dåliga för det. Jag gillar de sneda kanterna så att man kan få en liten fin knyt av den anledningen så trivs jag inte så bra med easycare. Den hoppediz jag har är för tjock och för lång för att den ska passa mig bra. Tror tyvärr att man får gå på att hitta en sjal somman gillar utseendet på och sen gå vidare från det. En sjal som man inte tycker om färgen osv på kommer man antagligen inte använda så mycket.

Lycka till i sjaldjungeln.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vilken bärsjal som är "den bästa" torde vara en smakfråga :D Mitt råd är därför sjalträffarna och prova lite olika sorter och sedan välja den sort som är bäst för just er 8)

Lycka till i valet av bärsjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?