Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nalimea
Imorgon ska jag och sonen och diverse packning åka tåg, någon vagn har vi inte med den här gången.
Vi ska byta tåg och det känns lättast att ha honom på ryggen än på magen! Ska försöka svira ihop en långsjal idag. (Provade med Mobyn som jag hade med mig hit, men den var inte bred nog så det var ett himla mifflande. Fick med mammas hjälp upp honom i alla fall och testkörde genom att kratta gräset. Kändes som han halkade runt hit och dit, men han trivdes fint och riskerade inte ramla ut på något vis.)

Vilken knytning är lättast för en nybörjare med en ovan 7½månaders, när man är i ett trångt utrymme? Behöver nog börja med att lägga sjalen runt hans axlar och svinga upp honom. Vill inte ha en knut som går i kors över bröstkorgen, utan ha "ryggsäcksaxelband". Skicka gärna med länkar eller tydliga namn så jag lätt kan hitta beskrivning!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Funkar det inte med ryggsäck, då? :hmm: Kanske med tibetanskt avslut?
Annars är omslutet kryss favvvo här hemma, den kan man ju göra utan att korsa fram också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?