Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Hittade den här i en blogg men visst borde man kunna göra en själv lite enkelt sådär? :roll: Nån som kan komma med lite tips? Den var så fiiiin!

Bild
Av Hell Cat
Åh vad söt! Men tyvärr har jag inga tips, jag är en GDS wannabee som inte kan sy eller pyssla :purskis:
Av Enid
Det enklaste är att sy ringen av velour och stoppa med vadd/kuddstoppning och sen sy eller klistra (med textillim) på blommor och blad som du klippt ut i hobbyfilt.
Av MammaTess
Jag håller på att sy en nu! Gjorde först en lång tub, tyget var från en gammal görn elastisk tröja. Fyllde den med vadd, sydde ihop till en ring och sen kommer det stora jobbet: sy på blommor och blad!

Till min lättnad hittade jag, i gömmorna, filt med klister på baksidan :tumup: , så nu klipper och klistrar jag, bladen syr jag dock på för hand!
Användarens profilbild
Av puppan
Jag håller också på. :D
Köpte en liten bit grön velour som jag också har sytt ihop till en lång tub, eller två rättare sagt. Och så har jag slaktat en gammal kudde för fyllning.
Filt i olika färger hade jag hemma och jag ska strax sätta mig och klippa ut blommor och blad. Tror jag använder textillim och förstärker med att sy för hand om det behövs.
Användarens profilbild
Av puppan
MammaTess skrev:Kan vi inte lägga ut bilder sen?!
Absolut! :tumup:

Men shiiiit vad det är tråkigt att klippa ut alla blommorna. :roll: Och jag har dessutom lovat mina ungar att kransarna ska vara klara till imorgon bitti. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av puppan
Undrar om det här räcker till två kransar?

Bild

Nu ska jag åka och hälsa på på jobbet, sen är det dagishämtning och sedan ska bilen besiktigas.
Jag lär få sitta upp i kväll tror jag. Sent. :roll:
Användarens profilbild
Av puppan
Här en hastig bild tagen precis innan läggdags.
De fina små gosungarna ville själva sätta på blommorna och vi limmade tillsammans. :heart:

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?