Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Vad använder ni för stoppning när ni gör egna selar? Var kan jag köpa det? :hmm:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Till mina MTs använder jag fleece eller bordsfilt vilket jag tycker funkar fint. Men du kanske menar en "riktig" sele? I så fall har jag för mig att jag hört om nån som använt liggunderlag :hmm:

Har du tittat i sybeskrivningarna här ovan? Har för mig att det finns någon slags sele där.

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Till sele eller hybrid har jag använt liggunderlag. Det ger bra avlastning och kan tvättas. Till meitai har jag använt vanlig vadd resp en gammal militär-yllefilt, och den senaste stoppade jag inte alls eftersom den är till en pyttebebis. Skulle jag göra en mt till ett större barn skulle jag nog stoppa midjebandet ca 80 cm med liggunderlag och så ha resten ovadderat.
Användarens profilbild
Av noranora
Liggunderlag - stormarknader, friluftsaffärer, Ö&B och liknande. Skumgummi och liknande material - tygaffärer (t ex Ohlsons) eller slakta en gammal madrass, t ex från en spjälsäng (eller köp en sådan madrass på t ex Ikea, då har jag delat den på hälften så att den inte ska bli för tjock).
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag använder liggunderlag till midjeband och skumgummi till axelbanden. Åhléns har skumgummistommar till stolsdynor av perfekt längd och tjocklek, bara att klippa lagom remsor av.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?