Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Humle
Hej spännande med ett byte och nåldyna behöver jag ju. (min gamla nåldyna har ju blivit kudde till en docka)
Jag anmäler mig.
Och börjar klura på hur jag ska göra nåldynan.
Användarens profilbild
Av karra1
Och jag är med (hu vad har jag gett mig in på)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Så - nu har jag skickat ut PM till er alla anmälda med nick, namn och adress till den ni ska göra och skicka er nåldyna till! :D
(blev verkligen BARA det. Prioriterade att få det gjort fort, innan L vaknar och skippade artighetsfraserna... :oops: )

Om du fått sin egen adress tillbaka eller inte fått något PM alls trots att du borde det, eller något annant knasigt så hojta till... :wink:
Användarens profilbild
Av Annika80
CrazyMagpie skrev:Så - nu har jag skickat ut PM till er alla anmälda med nick, namn och adress till den ni ska göra och skicka er nåldyna till! :D
(blev verkligen BARA det. Prioriterade att få det gjort fort, innan L vaknar och skippade artighetsfraserna... :oops: )

Om du fått sin egen adress tillbaka eller inte fått något PM alls trots att du borde det, eller något annant knasigt så hojta till... :wink:
Helt OK! man förstår ju vad du menar ändå :D
hm min är nästan klar, fick ett ryck igår
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jisses vad kvick du var! :shock:

Ja, det var ju bra att budskapet gick fram, trots fåordigheten! :lol: :wink:
Kände mig lite oartig faktiskt...(men annars hade det inte blivit gjort förrän sent ikväll... kanske... :roll: )
Av corona
ShitPomfritt... vad har jag gett mig in på :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Annika80 skrev:
CrazyMagpie skrev:Så - nu har jag skickat ut PM till er alla anmälda med nick, namn och adress till den ni ska göra och skicka er nåldyna till! :D

Min är färdig!
Jag tyckte att det var ett jätteroligt pysselbyte och satte igång redan samma dag som jag anmälde mig och den blev klar idag.
Jag blev himla nöjd med den och hade lite svårt att skiljas från den så jag sydde en likadan till mig själv av bara farten :Hahaa:
Jag brukar dock vara väldigt seg på att få saker postade trots att jag har ca 15 m till brevlådan så det är tur att den är klar i god tid :oops:
Användarens profilbild
Av Annika80
linafelicia skrev:
Annika80 skrev:

Min är färdig!
Jag tyckte att det var ett jätteroligt pysselbyte och satte igång redan samma dag som jag anmälde mig och den blev klar idag.
Jag blev himla nöjd med den och hade lite svårt att skiljas från den så jag sydde en likadan till mig själv av bara farten :Hahaa:
Jag brukar dock vara väldigt seg på att få saker postade trots att jag har ca 15 m till brevlådan så det är tur att den är klar i god tid :oops:
Åh redan klar, min kunde blivit det idag, men orkade inte :wink: , tror jag får göra en liknande jag har gjort till mig själv också sen, den blev ju rolig :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Är det fri skickning från nu till den siste, eller ska det ske på ett visst datum? (Min är inte påbörjad ännu, men kan vara bra att veta ändå...)
Användarens profilbild
Av karra1
corona skrev:ShitPomfritt... vad har jag gett mig in på :shock: :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Säg; det var inga eftersläntrare på anmälningarna? :oops:
Såg inlägget först idag.... :(
Användarens profilbild
Av Fryle
Jo, jag undrar:
Fryle skrev:Är det fri skickning från nu till den siste, eller ska det ske på ett visst datum?
Eftersom min strax är klar!
Av trusis
corona skrev:ShitPomfritt... vad har jag gett mig in på :shock: :lol:

:iagree:

men nu kanske jag fick en liten idé ändå...
Användarens profilbild
Av Annika80
Fryle skrev:Jo, jag undrar:
Fryle skrev:Är det fri skickning från nu till den siste, eller ska det ske på ett visst datum?
Eftersom min strax är klar!
Jomen det tror jag, skicka på du!
Min är också klar och borde packas och skickas.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?