Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Skulle ni kunna tänka er att ta på en två-tre åring en topp i svart glittrig sammet?

Ja
24
57%
Nej
18
43%
Användarens profilbild
Av Panakeia
håller på vis symaskinen....
Skulle ni kunna tänka er att ta på en två-tre åring en topp i svart glittrig sammet? (stretch?)

Kan tilägga att den inte är kul å sy i...bôsar så in i !!!!
Av Petra
Vet ej vad jag ska svara, för det beror på hur det ser ut. Helt okej om det inte blir en liten Lolita av det hela. :?
Användarens profilbild
Av maimiti
Alltså, jag ser framför mig sånt där hemskt, jätteglittrigt tyg á la amerikansk hemmafru. Det tycker jag ser så vansinnigt vulgärt ut att jag inte ens kan tänka mig att låta tösens dockor få ha på sig sånt... så det blev ett nej från mig med.
Användarens profilbild
Av Eld77
Javisst! En vanlig topp fast svart å glittrig låter jättegulligt.
Av Petra
Sandra skrev:liten lolita?
Jag tänker en sexig (?) glittrig sak. Små söta flickor som ska se äldre ut än vad dom är.
Användarens profilbild
Av sus
Det beror mer på modellen än på tyget tycker jag. Jag har haft 2 ärvda klänningar till Lisen som varit i likande tyg, men väldigt småflicksaktiga i modellen och dom har vare sig känts "sexiga" eller "tantiga". Sen vet jag att en del inte gillar svart till barn över huvud taget, men det håller jag inte med om.
Användarens profilbild
Av Panakeia
modellen är vanlig enkel, bastopp. vanlig rund hals och lite tight, som en boddy ungefär (sen e tösen som ska ha den väldigt smal så vi får väl se...)
jag har tatt tusen foton men inget av dem blev bra (dvs det er inte ut som i verkligheten) så det är ingen ide att lägga in det....
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Det tycker jag, om modellen är passande o det låter det ju som. Tyg är bara tyg är bara tyg... :lol: En 2-3-åring kan allt njuta av att bära vackert glittrigt. :wink:
Användarens profilbild
Av melles mamma
om melle vill ha en sådan så javisst :D ...varför inte?
Användarens profilbild
Av solängel
Det beror ju helt på modellen. Inget tajt, som visar magen, men en "normaltajt" tröja är väl helt OK, tycker jag.
Användarens profilbild
Av Alven
Om flickan gillar glitter, så visst! Men som sagt, jag hade inte satt på min eventuella dotter något kort, tajt som visade magen. Men en vanlig topp som var glittrig, utan tvekan!
Användarens profilbild
Av karinmaria
Min son skulle gillat det ..... jag röstade ja!
Användarens profilbild
Av Panakeia
den visar inte magen...dessutom e den nog rät mycket förstor för tjejjen så den går snarae till knäna! :lol: :lol: (jo, den e färdig nu så....)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?