Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av emapersson
Jag fick hem en ringsjal idag och jag tyckte nog att jag fick dit killen som jag skulle. Men efter ett litet tag e jag tveksam. Hade han på höften, men han ville bara hänga fram och titta på marken, typ. Så det var inte alls bekvämt! Och efter ett litet tag domnade liksom axeln samma sida som jag hade ringarna på. Bar han ca 20 minuter.

Vette tusan, har liksom ingen i min närhet som kan visa mig heller. What to do??
Användarens profilbild
Av Amaltea
Tassar och puffar, jag har gett ringsjal en ny chans men det går sisådär.
Ingen som har bra tips :hmm:
Av emapersson
Nej.. lite trixit e det allt.
Härom dagen skulle jag in och handla i en färgaffär och det tar ju ett litet tag så jag tog med mig killen i ringsjalen. Hade han på magen och det gick lite bättre han hängde inte och han klagade inte =)
Men helst vill jag ju ha honom på höften och det får jag inte alls till, inte utan att han hänger. Har provat japaskt oxå men det blir samma sak där ju.. äh, vill verklige ha sjalen till att funka så får väl försöka ett tag till...
Användarens profilbild
Av KATARINA
Hur hänger han och hur gammal är han? Har du tyget ordentligt utbrett från knäveck till knäveck? Och tyget uppdraget ordentligt så han får stöd för ryggen? Man kan justera tyget i överkant genom att dra i den inre kanten av svansen som hänger ned.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?