Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
noranora skrev:Ska allt vara samma garn, eller kan man skicka t ex två olika 50 gram-nystan/härvor?
Jag tycker det det ska vara 100 g av samma så man kan göra ett helt projekt, pulsvärmare, sockor eller vad det nu kan vara. Man blir så begränsad om man får 2 olika färger/fibrer/tjocklek.
Användarens profilbild
Av noranora
Umma skrev:
noranora skrev:Ska allt vara samma garn, eller kan man skicka t ex två olika 50 gram-nystan/härvor?
Jag tycker det det ska vara 100 g av samma så man kan göra ett helt projekt, pulsvärmare, sockor eller vad det nu kan vara. Man blir så begränsad om man får 2 olika färger/fibrer/tjocklek.
:tumup:
Användarens profilbild
Av MuuM
tax-tass
Användarens profilbild
Av Lojse
oh, det här kan jag inte låta bli!

Favoritfärg? starka glada färger
"Hatfärg"? pastell färger
Allergier? Nej
Önskemål om material? Naturmaterial. gärna lin.
Favoritgodis? choklad, eller det mesta.. helst inte hårda godisar
Andra viktiga uppgifter? nej.

---
Jag vill vara med:
zandrama
ellla
Lojse
Användarens profilbild
Av Ketronya
Jag vill också vara med :D

Favoritfärg? Gröna, bruna, Orange, Rött,"naturfärger", gärna garn som ändrar färg eller är melerat/flammigt.
"Hatfärg"? Beiga, ljusa pastellfärger.
Allergier? Nej.
Önskemål om material? Naturmaterial. Inte syntet. (Om det inte är ett sockgarn, då går det ju bra med lite syntet i.)
Favoritgodis? Choklad, marsipan och lakrits. Inget med gelatin eller andra djur i, men mjölk och ägg och sånt går bra :P
Andra viktiga uppgifter? Vill inte ha ögleboucle eller liknande och helst inte för tjockt garn, allra helst vill jag ha riktigt tunt! Banderoll eller inte spelar inte så stor roll, men jag vill veta vad det är för något :D

Det här ska bli så kul :app:
---
Jag vill vara med:
zandrama
ellla
Lojse
Ketronya
Senast redigerad av Ketronya den lör jun 19, 2010 12:13, redigerad totalt 5 gång.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Nu har jag bestämt mig. Jag vill också vara med :D

Favoritfärg? starka klara glada färger. Favoriterna för tillfället är nog grönt och lila
"Hatfärg"? Ljusblått och sen vill jag helst inte ha olivgrönt för det ser jag sjuk ut i :wink:
Allergier? Nix
Önskemål om material? Naturmaterial
Favoritgodis? Jag gillar nog egentligen bara choklad :mrgreen: Avskyr lakrits och mint och vill inte ha godis med gelatin eftersom jag inte äter djur.
Andra viktiga uppgifter? Ingenting vad jag kan komma på :hmm:

Spännande!
---
Jag vill vara med:
zandrama
ellla
Lojse
Ketronya
linafelicia
Användarens profilbild
Av noranora
Hm, jag har jättefin finsk öglemohair som jag har nystat upp ... MEN jag hittar inte lappen. Jag har dock all info (finns på nätet och jag kan skriva ner på en lapp). Är det okej eller inte? (Jag blir inte alls ledsen om ni säger att det inte är okej, så säg vad ni tycker.)
Användarens profilbild
Av tweed
noranora skrev:Hm, jag har jättefin finsk öglemohair som jag har nystat upp ... MEN jag hittar inte lappen. Jag har dock all info (finns på nätet och jag kan skriva ner på en lapp). Är det okej eller inte? (Jag blir inte alls ledsen om ni säger att det inte är okej, så säg vad ni tycker.)
Jag tycker att det är ok :D
Av Umma
kvarnvik skrev:
noranora skrev:Hm, jag har jättefin finsk öglemohair som jag har nystat upp ... MEN jag hittar inte lappen. Jag har dock all info (finns på nätet och jag kan skriva ner på en lapp). Är det okej eller inte? (Jag blir inte alls ledsen om ni säger att det inte är okej, så säg vad ni tycker.)
Jag tycker att det är ok :D
Då säger vi så :tumup: . Viktigast är ju att veta vad man fått, en tanke jag fick nu är att man ger bort något som man själv skulle bli glad för att få. :D
Av Umma
Asereht skrev:När måste man bestämt sig och när ska det senast skickas? Måste veta det innan jag kan anmäla mig.

Jag har nog också dessvärre nystat nästan allt garn jag har eftersom jag föredrar det nystat. Det är nytt men nystat. Funkar det om man kan bifoga banderollen? Själv bryr jag mig inte om det är nystat eller inte bara det är fint garn. :tumup:
Se svar ovan! Hoppas du kan vara med :vågen:
Av Britt
En fråga bara. Jag har garn som aldrig haft banderoll. Garn som kommer från ull från får som en kompis till mig haft. Spunnet av mme Lutuss och visst är naturfärgat och annat har jag växtfärgat själv för länge sedan. Skulle någon vara intresserad av det ändå? Jag har ju annat också förstås, men har inte planer för allt och tycker själv det är fint (förstås).
Användarens profilbild
Av noranora
Favoritfärg? I princip alla färger går bra, men helst inte vitt eller beige.
"Hatfärg"? Se ovan :)
Allergier? Nej (förutom att mina eksem gör att jag inte kan sticka med garn som är väldigt stickigt).
Önskemål om material? Naturmaterial, visst inslag av annat är okej men jag gillar inte rent akrylgarn (t ex).
Favoritgodis? Choklad och marsipan. Gillar också lakrits och nötter, men choklad och marsipan är min passion.
Andra viktiga uppgifter? Vill man veta mer om mig inför bytet kan man ta en titt i min blogg.

---
Jag vill vara med:
zandrama
ellla
Lojse
Ketronya
linafelicia
noranora
Användarens profilbild
Av ellla
Britt skrev:En fråga bara. Jag har garn som aldrig haft banderoll. Garn som kommer från ull från får som en kompis till mig haft. Spunnet av mme Lutuss och visst är naturfärgat och annat har jag växtfärgat själv för länge sedan. Skulle någon vara intresserad av det ändå? Jag har ju annat också förstås, men har inte planer för allt och tycker själv det är fint (förstås).
jag skulle ju tycka att sånt var kul!

Det finns ju en hel del garner som säljs omärkta, men om man bifogar vad det är och den info man har borde det väl vara okej?!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?