Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
Mitt förslag är att vi byter 100 g garn och någon slags godis. :mums. Jag tänker att 100 g kan räcka till ett litet projekt. Man kan ta ur sin stash förutsatt att garnet är onystat och fräscht och har kvar etikett (tycker jag, säg vad ni tycker). Sammanlagt värde...150+frakt? :hmm:
Jag kan fixa ihop bytena. 8)

OBS! Sista anmälningsdag 20/6! Glöm inte att pm:a din adress. Paketet ska vara skickat senast 4/7. :tumup:
Senast redigerad av Umma den tor jun 17, 2010 18:04, redigerad totalt 4 gång.
Användarens profilbild
Av tweed
linafelicia skrev:Låter intressant. Jag måste kolla garnförrådet. Jag tror dock det mesta jag har är nystat :hmm:
Jag tycker egentligen inte att det gör något om det är uppnystat, men det är ju bra om man får uppgifterna från banderollen :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag är på! :vågen:
Sen tror jag det är bra med ett litet frågeformulär:
Favoritfärg?
"Hatfärg"?
Allergier?
Önskemål om material?
Favoritgodis?
Allergier?
Andra viktiga uppgifter?

kvarnvik skrev:
linafelicia skrev:Låter intressant. Jag måste kolla garnförrådet. Jag tror dock det mesta jag har är nystat :hmm:
Jag tycker egentligen inte att det gör något om det är uppnystat, men det är ju bra om man får uppgifterna från banderollen :D
:iagree:
Sen är det ju rätt många garner som säljs på nystan och inte härvor också. Men banderollen känns som det viktiga.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag kan börja med att svara:

Favoritfärg? Jag gillar det mesta, men börjar tröttna på flerfärgade garner
"Hatfärg"?Jag använder väldigt sällan rosa och beige, men å andra sidan behöver jag ju inte göra nåt till mig. 8)
Allergier? Nej, inget väsentligt i det här sammanhanget iaf.
Önskemål om material? Inga rena akrylgarner. Blandningar är dock ok.
Favoritgodis? Choklad, choklad, choklad! Utom sånt som smakar kaffe och/eller alkohol. Och så en massa annat, men inte skum eller geléhjärtan/-grodor eller marmeladkulor. *urk*
Andra viktiga uppgifter? Jag vill gärna veta vad det är för material i garnet, annars spelar det ingen roll om det är nystat eller härvat, handspunnet eller maskinspunnet, handfärgat eller från en stor grossist. Kort sagt kan jag tänka mig det mesta. Är garnet väldigt tunt blir det nog liggande ett tag dock.

Edit: Jag ändrade lite bland godiset...

---
Jag vill vara med:
zandrama
Senast redigerad av zandrama den tor jun 17, 2010 17:46, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Asereht
När måste man bestämt sig och när ska det senast skickas? Måste veta det innan jag kan anmäla mig.

Jag har nog också dessvärre nystat nästan allt garn jag har eftersom jag föredrar det nystat. Det är nytt men nystat. Funkar det om man kan bifoga banderollen? Själv bryr jag mig inte om det är nystat eller inte bara det är fint garn. :tumup:
Användarens profilbild
Av ellla
Jag vill vara med!

Favoritfärg? Grönt. Och blått.
"Hatfärg"?Lila!, bleka fesiga färger är inte heller min favorit
Allergier? Nej
Önskemål om material? Naturmaterial. Helst ull eller ullblandningar. Helst inte bomull.
Favoritgodis? Barngodis. Tänk nappar och sega råttor. Eller god kola eller choklad. Lakrits!
Andra viktiga uppgifter? Banderoll eller inte spelar ingen roll, men jag vill gärna veta vad det är. Hemmaspunnet skulle ju vara superkul!
---
Jag vill vara med:
zandrama
ellla
Senast redigerad av ellla den mån jun 21, 2010 17:51, redigerad totalt 2 gång.
Av Umma
Maddemoa skrev::hmm:
Har bara garn som är köpt i nystan. Är det också ok?
Jarå. :tumup: Poängen är att banderollen finns med, om man väljer garn från sitt eget förråd kanske man redan nystat och slängt alla banderoller (som jag brukar göra :hellu: ).

Okej om jag sammanfattar :this:

1. 100 g garn, nytt eller från sitt förråd (nystat eller inte men med banderoll)
2. Godis :vågen:
3. Sammanlagt värde ca 150 kr+ frakt.

Kan vi göra så här: Anmälan före söndag 20/6. Räcker 2 veckor att fixa och skicka? Isåfall ska man skicka senast 4/7.
Användarens profilbild
Av ellla
Umma skrev:
Jarå. :tumup: Poängen är att banderollen finns med, om man väljer garn från sitt eget förråd kanske man redan nystat och slängt alla banderoller (som jag brukar göra :hellu: ).

1. 100 g garn, nytt eller från sitt förråd (nystat eller inte men med banderoll)

Kan vi göra så här: Anmälan före söndag 20/6. Räcker 2 veckor att fixa och skicka? Isåfall ska man skicka senast 4/7.
Pm:a adress till dig?? :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Umma skrev:

:vågen:
Jag har dock bf 20e, men ska försöka fixa och skicka omgående oavsett. Men blir paketet lite sent så är det antagligen pga bebis. :hide:
Av Umma
ellla skrev:
Umma skrev:

Pm:a adress till dig?? :D
:tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?