Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Innan lilltösen föddes började jag sy en ny skötväska eftersom den gamla är för liten redan för ett barn och nu har jag två under två år som båda har tygblöjor. Jag orkade aldrig sy klart väskan innan tösen föddes men nu är den klar :mrgreen:

Bild

Bild

Bild

insidan:
Bild
Användarens profilbild
Av Bowzee
WOW! :love: Den ser helt fantastisk ut ju :)
Och innertyget är väl någon slags retro som inte finns att köpa? 8)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Både innertyg och yttertyg är nog sånna som är lite småsvåra att få tag på eftersom det är slaktade påslakan. Innertyget hade mina föräldrar när jag var liten. Det hade gått hål på dem efter en råttolycka och sen hamnade de i min låda med trasiga tyger som jag fram tills nu inte haft en aning om vad jag ska hitta på med :) Yttertyget köpte jag på second hand för en månad sen.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Maddemoa skrev::love:
Jättefin!

Är också sugen på att göra en skötväska!
Tack :loving: Jag kan skvallra om att det var skittråkigt att klippa och sy alla fickor, resten var jätteroligt att göra dock :mrgreen: Men man vill nog fodra den på nått sätt eller sy kanterna som de gör på onbagen för att få den lite stabilare, min är lite sladdrig.

Men det går ner otroliga mängder saker i den, jag packade och packade och sen packade jag lite till och när jag trodde att det inte skulle gå ner mer så kunde jag packa ytterligare lite till :siishah: (5 vikisar och 2 blöjbyxor till lillan, 2 fullpackade pockets till storan, storans Ior, en rulle bajspåsar, välling, nappflaska, champangeflaska, 50cl cola, babyfilt, nappar, plånbok, mobil, nycklar och lite till) Jag är verkligen jättenöjd :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Fryle
Riktigt fin! Ser både snygg och rejäl ut!

OT: Eldar ni i juni?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Fryle skrev:Riktigt fin! Ser både snygg och rejäl ut!

Oj, ja det har du rätt i att det ser ut som att vi eldar :P Det är vårt terrarium som står i bakgrunden och har väldigt gult ljus :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Fryle
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:Riktigt fin! Ser både snygg och rejäl ut!

Oj, ja det har du rätt i att det ser ut som att vi eldar :P Det är vårt terrarium som står i bakgrunden och har väldigt gult ljus :mrgreen:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av zandrama
Snygg! Jag är också sugen på att sy en skötväska, men jag har inte bestämt mig än.
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag har påbörjat en skötväska förra helgen! Jag ska komplettera med lite material och ska göra den klar i veckan!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Mosan skrev:Jag har påbörjat en skötväska förra helgen! Jag ska komplettera med lite material och ska göra den klar i veckan!

:app: Du får visa när du är klar
Användarens profilbild
Av zmurfan
Snygg!!

Jag tassar lite med utifall du tänkte dela med dig av mönstret.
Jag ska sätta mig nån dag i veckan och skissa på en skötväska jag med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?