Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Finns det någon här som testat BB-sling? (Babylonia, inte BabyBjörn :wink: )

Verkar ju vara det som så många här inne, inklusive mig själv, totat ihop i jakt på den perfekta ringsjalen, en ringsjal i diagonalvävt tyg - vore skoj att få höra hur den är!
Bild
Användarens profilbild
Av Malin
Jag är egentligen inte någon ringsjals-vän, tycker mycket bättre om lång- och kortsjalar, men jag har provat BB-slingen och tyckte jättejättejättemycket om den!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Men oh! Det låter ju väldigt trevligt! (och farligt... :twisted: )

Kanske tur för min ekonomi att K knappt vill åka sjal alls nu för tiden? :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Malin skrev:Jag är egentligen inte någon ringsjals-vän, tycker mycket bättre om lång- och kortsjalar, men jag har provat BB-slingen och tyckte jättejättejättemycket om den!
Hur är den sydd över axeln?
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag ska nog köp den när jag blir förmögen :? aldrig, m.a.o. Nej, men nästa månad får jag större mammapeng från försäkringskassan och då slår jag till :D
En grå ska jag ha eller kanske den ljusa med röda/rosa ränder.

Helena skrev:Hur är den sydd över axeln?
Den är sydd i lagda veck, skriver Louise i en annan tråd här på forumet och det finns en närbild, som man ser hyfsat på:
Bild
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
AnKa skrev:Jag ska nog köp den när jag blir förmögen :? aldrig, m.a.o. Nej, men nästa månad får jag större mammapeng från försäkringskassan och då slår jag till :D
Nämen, du skulle ju ha min andra halva av Hoppisen, eller hur var det jag bestämt? ;-)
Användarens profilbild
Av AnKa
Kaffemoster skrev:
AnKa skrev:Jag ska nog köp den när jag blir förmögen :? aldrig, m.a.o. Nej, men nästa månad får jag större mammapeng från försäkringskassan och då slår jag till :D
Nämen, du skulle ju ha min andra halva av Hoppisen, eller hur var det jag bestämt? ;-)
Ja,ja jag är bra på att ändra mig så det kan nog hända att jag ändrar mig :D Men jag är nästan helt :wink: säker på att jag ska ha en grå BBsling.
Användarens profilbild
Av Helena
AnKa skrev:
Den är sydd i lagda veck, skriver Louise i en annan tråd här på forumet och det finns en närbild, som man ser hyfsat på:
Bild
Hoppas den inte känns knölig då över axeln, det är ju ändå rätt tjockt tyg. Men det kanske inte känns knöligt med lagda veck.
Av Petra
Den var snygg. Men dom röda var redan slut. :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?