Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Visar upp lite som jag sytt upp till bäbisen i magen för jag lär väl inte hinna efter den är född :D

Är otroligt stolt över dessa modeller som jag tagit fram helt själv :rodna:

Farmerbodyn är en beställning från min mamma som ville ha med mig till Lindex (hon har problem med att gå själv) för att köpa en body till en bekant som just fått en liten pojk, men när hon såg de andra bodysarna jag sytt så beställde hon en av mig :heart:

Det märks att de blev bättre och bättre efter varje eftersom jag lär mig lite knep eftersom, farmer var den som jag gjorde sist och den blev helt klart finast :D

Bild

Bild

Är så glad att jag halkade in på GDS för det är ni som motiverat mig :vågen:

Självklart var jag tvungen att sy något till lillskruttan också så hon fick en fordonsklänning med konstig halvärm (kunde inte bestämma om det skulle vara lång eller kort ärm :rodna: ) Samt första försöket att göra en singoallaklänning, som solskyddsklänning. Tyget är en slaktad blus som vi fick av grannen :vågen: lagom tunt för att vara svalt hoppas jag.
Bild

Det var svårt att ta kort på singoallaklänningen eftersom resåren drar ihopa sig när den inte sitter på :hmm: kanske får ta ett live-kort när det är lite varmare. För första gången så testade jag en gummiundertråd istället för riktig resår.
Användarens profilbild
Av carro83
:love:
Riktigt fina...ska själv försöka sy en body för första gången snart...
Verkligen fiffig modell du tagit fram dessutom!
Av petwol
carro83 skrev:Verkligen fiffig modell du tagit fram dessutom!
Tack :D båda jag och maken tycker det är så jobbigt att försöka trä det stora ostabila huvudet i ett plagg som måste träs över huvudet. Så när jag väl får bestämma sjäv hur den ska se ut då är det klart det blir en omlott om än fuskmodell :D Har haft så många omlottisar fär knapparna drar sönder tyget men nu kommer jag runt det problemet.
Användarens profilbild
Av carro83
petwol skrev:
carro83 skrev:Verkligen fiffig modell du tagit fram dessutom!
Tack :D båda jag och maken tycker det är så jobbigt att försöka trä det stora ostabila huvudet i ett plagg som måste träs över huvudet. Så när jag väl får bestämma sjäv hur den ska se ut då är det klart det blir en omlott om än fuskmodell :D Har haft så många omlottisar fär knapparna drar sönder tyget men nu kommer jag runt det problemet.
Förstår precis vad du menar! Får lägga detta på minnet om det mot förmodan skulle bli bebis här igen någon dag! =)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Åhh..jag är så himla imponerad över alla som kan sy bodysar, ingen som kan tänka sig att skicka ett väl beprövat mönster till mig så man får testa? :roll:
Av Hell Cat
Så fina saker du syr! Gillar verkligen modellen på bodysarna, den tror jag du kan ta patent på! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Riktigt fint alltihop!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?