Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jo det är jag, Mica. Hej Hej.
Var på IKEA Svågertorp idag och såg en mamma bära sin bebis i en trikåsjal.
Och nu bara måste jag be er alla sluta bära era barn sådär offentligt.
Faktiskt.
För oj oj oj oj vad jag blev bebissugen. Det är faktiskt inte rättvist att jag inte mer ska få bära en liten på magen. Känna värmen, andetagen, bli killad på hakan av tunt hjässfjun, krama de små, små fötterna.
Det blir liksom inte samma sak med en treåring på magen. Inte med en femåring heller för den delen. Det blir liksom så mycket mer......bökigt.
Så hörruni, ni kan väl vara lite schyssta och sluta bära era små bebisar ute bland oss andra.

:wink:

Jag blev så akut sjalgalen att jag var nära att överfalla den gravida förstföderskan i mitt sällskap och försöka omdelbart frälsa henne till sjalvbärandets alla fördelar, och nödvändighet.
:oops: :heart:
Hi hi... :app: :app: :app:
Känner igen mig :lol: Men jag lånar vare sig dom vill det eller ej ut trikåsjal till alla som får barn i min närhet... och då MÅSTE jag ju visa dom hur man gör :loving: alltså, låna bebisen och sjala upp en stund :heart: Och snart... snart... så får min bästaste bästis bebis *underbart* och den får jag ju självklart låna lite ibland :love:
Och jag har också stalkat nyfödda på typ Ica maxi på sistone - särskilt när en föälder bär omkring dem sådär uppe på axeln så att man kan gå bakom och riktigt titta på dem - och nästan lukta på dem (fast då är man nog lite för närgången :wink: )
Hej Mica!

Jag kan tyvärr inte göra det du ber mig om, även om jag förstår dig helt och hållet. Jag skulle inte ens kunna om jag så ville, skulle vara helt omöjligt att sluta med detta som blivit som ett stort beroende :loving: Vad är det med små pyttiga bebisfötter?? Att det skall vara så förbannat svårt att låta bli dem då de sitter i sjalen!! :mrgreen: Jag får ju aldrig något gjort, har aldrig nån ledig hand, alltid små underbara fötter i dem då L sitter ingosad i sjalen :heart:

Jag kommer promt se till att det blir iaf en till bebis, MÅSTE få sjala fler småttingar - nu när man kommit till insikt i hur underbart beroendeframkallande det är och för att den här växer redan så det knakar och 3-åringen är ju inte lika gosig att ha i sjal, där blir det på rygg i selen. Men det är också härligt. :D

Så jag vill med detta be om ursäkt om vi någonsin skulle hamna på samma plats och jag har en liten på magen - Ursäkta! Men jag kan rent fysiskt inte ge dig det du begär :klappa: Förlåt :mrgreen:
mica skrev:Jo det är jag, Mica. Hej Hej.
Var på IKEA Svågertorp idag och såg en mamma bära sin bebis i en trikåsjal.
Och nu bara måste jag be er alla sluta bära era barn sådär offentligt.
Faktiskt.
För oj oj oj oj vad jag blev bebissugen. Det är faktiskt inte rättvist att jag inte mer ska få bära en liten på magen. Känna värmen, andetagen, bli killad på hakan av tunt hjässfjun, krama de små, små fötterna.
Det blir liksom inte samma sak med en treåring på magen. Inte med en femåring heller för den delen. Det blir liksom så mycket mer......bökigt.
Så hörruni, ni kan väl vara lite schyssta och sluta bära era små bebisar ute bland oss andra.

:wink:

Jag blev så akut sjalgalen att jag var nära att överfalla den gravida förstföderskan i mitt sällskap och försöka omdelbart frälsa henne till sjalvbärandets alla fördelar, och nödvändighet.
:oops: :heart:
Scilla skrev:Okej, vid vilken ålder är det tillåtet att gå ut och bära igen? Nybliven ettåring borde vara safe väl? :P
Naje. Träffade en ettåring nyss och det var inte stort nog.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?