Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thowida skrev:Enfärgat är trist
Bild
På ett sätt känns den trist men jag hade så gärna velat se bärbilder men den sjalen. Tror att den kan vara otroligt vacker när den är knuten och den ser härligt somrig ut för mig. Så denna sjalen gör mig delad då jag på bilden tycker den känns rätt trist men samidigt tror jag att de är en av de vackrare när den är knuten. :hmm:
Rosalinde känns för mig när jag ser den som en romantisk sjal. Mycket vacker att användas på dop eller bröllop typ. Ju mer jag tänker på den ju vackrare tror jag den är när den väl sitter på någon. Tänk en skir vit sommarklänning till och den hade varit perfekt. Nog en av de mer romantiska sjalarna jag sett faktiskt.
thanisa skrev:Rosalinde känns för mig när jag ser den som en romantisk sjal. Mycket vacker att användas på dop eller bröllop typ. Ju mer jag tänker på den ju vackrare tror jag den är när den väl sitter på någon. Tänk en skir vit sommarklänning till och den hade varit perfekt. Nog en av de mer romantiska sjalarna jag sett faktiskt.
nämen, lägg av nu då! :this:

:wink:
Denna har ju inte kommit än men kanske kommer den snart. Vad tycker ni om denna didymosen?
Bild
Jag kan inte tyska men det som står i tyska sjalforumet om den är
seht mal die wären doch toll wenn die so kämen und dann in seide
was dd da wohl noch alles zaubert
Jag kan inte säga att jag är förtjust men sen brukar jag inte gilla rosa saker heller. Men just Rosaline den enfärgade tror jag är en otrolig vacker sjal. Denna med fjärilar på känns inte alls lockande. Som om jag nu skulle köpa en sjal överhuvudtaget då min yngsta snart fyller 4 år. :roll: :wink:
Av sjaltokan
thanisa skrev:Rosalinde känns för mig när jag ser den som en romantisk sjal. Mycket vacker att användas på dop eller bröllop typ. Ju mer jag tänker på den ju vackrare tror jag den är när den väl sitter på någon. Tänk en skir vit sommarklänning till och den hade varit perfekt. Nog en av de mer romantiska sjalarna jag sett faktiskt.
Jag håller med dig totalt, men det är ingen sjal som faller mig i smaken eller skapar ett behov hos mig att äga. :hide:
Av Hell Cat
thanisa skrev:Denna har ju inte kommit än men kanske kommer den snart. Vad tycker ni om denna didymosen?
Bild
Jag kan inte tyska men det som står i tyska sjalforumet om den är
seht mal die wären doch toll wenn die so kämen und dann in seide
was dd da wohl noch alles zaubert
Jag kan inte säga att jag är förtjust men sen brukar jag inte gilla rosa saker heller. Men just Rosaline den enfärgade tror jag är en otrolig vacker sjal. Denna med fjärilar på känns inte alls lockande. Som om jag nu skulle köpa en sjal överhuvudtaget då min yngsta snart fyller 4 år. :roll: :wink:
Jag tycker den är hemskt söt! :loving:
Didymos har kommit med en till sån tvåsidig, enfärgad!
(så där som jag gillar... även om jag nog tycker Tegetes var snyggare på bild iaf... :wink: )

"Tulipan" 100% bomull i guldgult och violett.

Bild

(hoppas, hoppas, hoppas att didymos fortfarande kommer med sånna här tvåsidiga men enfärgade sjalar om och när vi en dag skulle få fler barn i den här familjen... :roll: )
Av sjaltokan
CrazyMagpie skrev:Didymos har kommit med en till sån tvåsidig, enfärgad!
(så där som jag gillar... även om jag nog tycker Tegetes var snyggare på bild iaf... :wink: )

"Tulipan" 100% bomull i guldgult och violett.

Bild

(hoppas, hoppas, hoppas att didymos fortfarande kommer med sånna här tvåsidiga men enfärgade sjalar om och när vi en dag skulle få fler barn i den här familjen... :roll: )
Den påminde ganska mycket om tegetes tycker jag :hmm:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?