- ons jun 09, 2010 22:57
WWKIP tänkte jag försöka ta mig till, men vädret verkar inte bli det bästa, iaf inte i norrland... 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Jag måste ju visa vantarna som blev av mitt hemfärgade garn. Tyvärr gick det åt mindre garn än jag trodde, så jag har drygt 20 gram kvar och ingen aning om vad jag ska göra med det.Hur har du färgat garnet? De är ju alldeles bedååårande!![]()
Enid skrev:zandrama skrev:Jag måste ju visa vantarna som blev av mitt hemfärgade garn. Tyvärr gick det åt mindre garn än jag trodde, så jag har drygt 20 gram kvar och ingen aning om vad jag ska göra med det.Hur har du färgat garnet? De är ju alldeles bedååårande!![]()
Enid skrev:Karamellfärg och ättika/askorbinsyra löses upp i nästan kokande vatten. Nystade upp och gjorde en härva av garnet och färgade 1/3 av härvan gul, 1/3 orange och 1/3 grön. Jag färgade i nästan kokande vatten, ull tål det så länge man inte rör för mycket och/eller gnuggar.zandrama skrev:Jag måste ju visa vantarna som blev av mitt hemfärgade garn. Tyvärr gick det åt mindre garn än jag trodde, så jag har drygt 20 gram kvar och ingen aning om vad jag ska göra med det.Hur har du färgat garnet? De är ju alldeles bedååårande!![]()
sussry skrev:Enid: Jättefin!!
Glis: Snygg sjal!
Zandrama: söta vantar!
Vad duktiga alla är!
Umma skrev:Kan någon virkare hjälpa mig. Jag har stickat en klänning som ska ha en virkad kant så här står det:Kan det vara Contrasting Colour? Double crochet är stolpe, singel crochet är fast maska. Fast det där är olika på engelsk och amerikansk virkning tror jag. Förvirrande
"Using CC, work 1 round double crochet around lower edge of skirt, and around neckline and armhole edges. Weave in remaining ends and block as desired."
Vet nägon vad CC är? Och vad är double crochet? Dubbelstolpe?
Row 1: k1, kfb, k1, pm, k to 1 st before center sts, pm, k1,Vad menar de med pm? I förkortningsöversättningen till mönstret står det bara p för purl, är det ändå en avig maska det ska vara?
yo, k5, yo, k1, pm, k to three sts before end, pm, k1, kfb, k1.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?