Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollotta
Hej!
Finns det någon i Malmöområdet som skulle känna för att ses och låta mig känna på lite vävda sjalar och vägleda vid knytande? Har bara burit i trikå tidigare och är nu sgen på att börja sjala "på riktigt" men känner mig samtidigt lite vilsen i denna stora spännande nya världen..
Användarens profilbild
Av Minimumsa
Elflin skrev:Det finns ganska många sjalare i Malmö området, tills någon av dem hittar hit tipsar jag om att vi är några som träffas i Lund: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=144444
Vi kan visa en hel del olika sjalar och ge tips om knytningar (och snacka en massa :wink: )
Snacka är vi experter på förutom sjalar då alltså! Vi har väl hur många olika sjalar oss i mellan att visa!
Av Abunai
Vi hördes ju vid i malmötråden, men jag är tillgänglig alla dagar i veckan vad jag vet nu. Vi kan ses ute, eller så får du gärna komma hem till oss. Jag har didymos, easy care samt girasol i vävda sjalar. Även en beco butterfly och en mei tai om det skulle vara kul att prova kanske? :) Jag visar gärna, det är bara att pm:a mig och bestämma ett datum! 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?