Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Det var en gång en liten smurfflicka som hittat till sjalarnas vackra värld med hjälp av sin goda vän.
Smurfflickan hittade en sjal som såg väldigt vacker och randig ut och köpte den av en väldigt snäll tjej.
Sjalen i fråga var en 4.6m stork Inka.
Smurfbebisen gillade sjalen och åkte helst i den varje gång familjen skulle på promenad. Såg smurfbebisen en vagn så skrek han i högan sky.
Men andra sjalar lockade och inkan flyttade hemifrån.
Men smurfmamman kunde inte riktigt glömma inkan och köpte en ny (begagnad) inka. Den visade sig inte alls vara lika mjuk och go så den byttes både en och två gånger. Kanske till och med tre gånger... ?
Ingen av de kunde matcha smurfmammans kräsna krav så de flyttade allihopa. Smurfbebisen växte upp och ville inte längre åka sjal, men mamman ville fortsätta bära nära ett tag till så de lyckades få en till liten smurfbebis.
Då ville smurfmamman göra ett sista försök med en Inka och köpte en på det stora ebay. När smurfbebis nummer tre anlände så visade det sig att bebisen gillade både att åka sjal och åka vagn. Men den oändligt vackra Inka som blivit köpt till bebisen fick ligga på en hylla och användes inte alls. Både mamman och bebisen föredrog den fina stjärnteckensjalen istället.
Nu tror smurfmamman att Inkasagan är slut. För inte kan det väl finnas en Inka där ute i cyberrymden som är så fluffig att mamman ändrar sig en gång till?
Av lenaskeå
Vad sorgligt! Hoppas dock på ett lyckligt slut! ...så kom brevbäraren på sin glänsande cykel, ringde på dörren & sträckte över en mjuk & alldeles, alldeles underbar INKA!! Så levde dom lyckliga i alla sina dagar!
Användarens profilbild
Av zmurfan
sacha42 skrev::heart: vet du vem som köpte din inka?
Den första bor hos jemmah! Men den är sig inte riktigt lik längre. Eller så har jag glömt hur den verkligen var.

De där i mellan vet jag inte riktigt. En stannade bara några dagar.
Den senaste jag hade nu flyttade igår till EldHav. Hoppas hon tar väl hand om den för underbar var den. :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
zmurfan skrev:
Den första bor hos jemmah! Men den är sig inte riktigt lik längre. Eller så har jag glömt hur den verkligen var.

De där i mellan vet jag inte riktigt. En stannade bara några dagar.
Den senaste jag hade nu flyttade igår till EldHav. Hoppas hon tar väl hand om den för underbar var den. :heart: :heart:
Ok, jag har en Inka, men jag vet inte om den är fluffig. Du får gärna känna på den någon gång. Men stjärntecken är ju bara hur mjuk som hellst :love:
Användarens profilbild
Av Jemmah
zmurfan skrev:
Men den bor ju inte här längre, den har flyttat till solanna. Och vet du vad, jag saknar den också ibland, det var ju min första vävda sjal också :loving:

Nu finns här en inka ringis, men jag har aldrig riktigt burit G i ringsjal :(
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jemmah skrev:
zmurfan skrev:
Men den bor ju inte här längre, den har flyttat till solanna. Och vet du vad, jag saknar den också ibland, det var ju min första vävda sjal också :loving:

Just ja, det minns jag ju nu när du säger det.
sacha42 skrev: Ok, jag har en Inka, men jag vet inte om den är fluffig. Du får gärna känna på den någon gång. Men stjärntecken är ju bara hur mjuk som hellst :love:
Stjärntecknet jag har är som världens tunnaste och mysigaste filt. :loving:
Hur lång är din inka?
Användarens profilbild
Av sacha42
zmurfan skrev:
Jemmah skrev:
zmurfan skrev:

Just ja, det minns jag ju nu när du säger det.
sacha42 skrev: Ok, jag har en Inka, men jag vet inte om den är fluffig. Du får gärna känna på den någon gång. Men stjärntecken är ju bara hur mjuk som hellst :love:
Stjärntecknet jag har är som världens tunnaste och mysigaste filt. :loving:
Hur lång är din inka?
Kanske ska ta fram vårta stjärntecken med :lol:
Tror att den är 4,6 men längre :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?