Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

sa en av mammorna i min föräldragrupp när jag sprang ihop med henne på McD i lördags. :)

I onsdags när vi hade träff så tog jag patapumen, bara i uppvisningssyfte - för jag bär hellre i sjal. Men mammorna har inte sett ett dugg intresserade ut av sjalen, så jag tänkte att en sele kanske är mer intressant.

Så det blev att två av dem provade patapumen på ryggen och blev lite imponerade, och en av dem hade som sagt beställt en ergo senare i veckan. :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad skoj!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Hihi...
Samma i min mammagrupp!
Jag har "värvat" 2 st (av 6st !) att börja med sele eller MT.
Jag har sett till att ha lite olika bärdon varje gång, så att det alltid faller någon i smaken.
Och det har funkat! 8)
Användarens profilbild
Av 4ungar
:tumsup:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Tväråna skrev:Vilka värvningshjältar ni är! Själv blev jag trött på att förklara och försvara mig varje gång min föräldragrupp träffades, så jag slutade gå...
Vad tråkigt... :(
Visa människor är sorgligt trångsynta, de kan för sitt liv inte fatta att det finns fler än deras sätt att göra "rätt" på.. :roll:
Av malinka
:vågen:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Själv chockade jag en Babybjörns-mamma idag i Vasaparken. Hon hade köpt sin sele för 50:- på blocket och blev lite överrumplad när jag berättade att min Easy kostat 1000:-! Extra chockad blev hon av att det är 5 meter tyg så jag fick lugna henne med att det finns selar också. Kanske blir en ergo för henne också :)
Användarens profilbild
Av Elinea
Clärchen skrev:Själv chockade jag en Babybjörns-mamma idag i Vasaparken. Hon hade köpt sin sele för 50:- på blocket och blev lite överrumplad när jag berättade att min Easy kostat 1000:-! Extra chockad blev hon av att det är 5 meter tyg så jag fick lugna henne med att det finns selar också. Kanske blir en ergo för henne också :)
Tur för henne att hon inte betalat så mycket för sin BB i alla fall. De är väl också dyra om man köper de nya..
Användarens profilbild
Av Clärchen
Elin J skrev:
Clärchen skrev:Själv chockade jag en Babybjörns-mamma idag i Vasaparken. Hon hade köpt sin sele för 50:- på blocket och blev lite överrumplad när jag berättade att min Easy kostat 1000:-! Extra chockad blev hon av att det är 5 meter tyg så jag fick lugna henne med att det finns selar också. Kanske blir en ergo för henne också :)
Tur för henne att hon inte betalat så mycket för sin BB i alla fall. De är väl också dyra om man köper de nya..
Ja, den vanliga modellen ligger väl på en 700:- och Active tror jag tar ca tusenlappen. Men då är de ju arbetade och bara tyyyyg kan väl inte kosta så mycket :roll: Har vi hört det förut? ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?