Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Hastigt o lustigt så väntar jag på ännu mer :D 1 sjal till köpt här på sb o några filmer som jag vann på tradera idag.
Användarens profilbild
Av Clärchen
loppatoppa skrev:Hastigt o lustigt så väntar jag på ännu mer :D 1 sjal till köpt här på sb o några filmer som jag vann på tradera idag.
Hastigt och lustigt :lol: Det blir lätt så :tumup:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Clärchen skrev:
loppatoppa skrev:Hastigt o lustigt så väntar jag på ännu mer :D 1 sjal till köpt här på sb o några filmer som jag vann på tradera idag.
Hastigt och lustigt :lol: Det blir lätt så :tumup:

:Hahaa: visst är det så, man försöker hålla fingrarna borta fr köpknapparna o så, vips så ligger det paket i lådan :Hahaa:

Idag låg den fina EC lavan o en vattenringis i lådan :heart:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Mkt väntande nu! Ett gäng kattungar som kompisens man skulle "ta hand om", de får flytta hit istället. En liten cockerspanielherre på 10-månader, försöker vi övertala mannen till att få ta hand om, får se om dottern lyckas :)
o så har jag budat hem lite på tradera...(Vad ska jag in där o göra???? :Hahaa: )
Användarens profilbild
Av Clärchen
loppatoppa skrev:Mkt väntande nu! Ett gäng kattungar som kompisens man skulle "ta hand om", de får flytta hit istället. En liten cockerspanielherre på 10-månader, försöker vi övertala mannen till att få ta hand om, får se om dottern lyckas :)
o så har jag budat hem lite på tradera...(Vad ska jag in där o göra???? :Hahaa: )
Är det så att du önskar dig spärr på tradera :fnissa:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Clärchen skrev:
loppatoppa skrev:Mkt väntande nu! Ett gäng kattungar som kompisens man skulle "ta hand om", de får flytta hit istället. En liten cockerspanielherre på 10-månader, försöker vi övertala mannen till att få ta hand om, får se om dottern lyckas :)
Är det så att du önskar dig spärr på tradera :fnissa:

Nej nej nej :shock: Hur ska jag då kunna gå in o buda hem fina sjalar där??? För det har jag ju lyckats m ett par gånger :love: (sist en stork leo marin 5,2 + en CuCa i ungefär samma längd för under 500 kr MED frakt)

Någon dag nästa vecka så kommer cockerspanieln hit m sin matte o hälsar på :D Jag lyckades övertala mannen utan dotterns hjälp!
Användarens profilbild
Av mari_tres
:heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
loppatoppa skrev: Nej nej nej :shock: Hur ska jag då kunna gå in o buda hem fina sjalar där??? För det har jag ju lyckats m ett par gånger :love: (sist en stork leo marin 5,2 + en CuCa i ungefär samma längd för under 500 kr MED frakt)

Någon dag nästa vecka så kommer cockerspanieln hit m sin matte o hälsar på :D Jag lyckades övertala mannen utan dotterns hjälp!
Alltså förlåt men CuCa låter som ett lite udda verb tycker jag :oops: :fnissa:
Användarens profilbild
Av Clärchen
mari_tres skrev:
loppatoppa skrev: Nej nej nej :shock: Hur ska jag då kunna gå in o buda hem fina sjalar där??? För det har jag ju lyckats m ett par gånger :love: (sist en stork leo marin 5,2 + en CuCa i ungefär samma längd för under 500 kr MED frakt)

Alltså förlåt men CuCa låter som ett lite udda verb tycker jag :oops: :fnissa:
Tur att det är ett substantiv :fnissa:
Användarens profilbild
Av nakum
Jag väntar på en sjal! :vågen: Min första utlandsbeställda sjal, så nu tyckte jag det var på tiden att skriva i vänta-tråden. :tumup:
Av mulle_80
nu har ju jag beställt en sjal från didymos, någon som vet ung hur lång tid det brukar ta om man beställer från dem?
längtar mig blå efter att få se hur en didymos är :mrgreen:
Användarens profilbild
Av nakum
nakum skrev:Jag väntar på en sjal! :vågen: Min första utlandsbeställda sjal, så nu tyckte jag det var på tiden att skriva i vänta-tråden. :tumup:
Jag är så otålig! Det står att de fortfarande inte behandlat min order, men jag hoppas på att de bara är dåliga på att uppdatera. :|
Av mulle_80
nakum skrev:
nakum skrev:Jag väntar på en sjal! :vågen: Min första utlandsbeställda sjal, så nu tyckte jag det var på tiden att skriva i vänta-tråden. :tumup:
Jag är så otålig! Det står att de fortfarande inte behandlat min order, men jag hoppas på att de bara är dåliga på att uppdatera. :|
nu blir jag nyfiken, vartifrån har du beställt?
mitt leverans datum har blivit ändrat från 2 juni till 7 juni. inte så roligt men jag tyckte allt att 2 juni verkade lite väl fort
Användarens profilbild
Av nakum
mulle_80 skrev:
nakum skrev:
nu blir jag nyfiken, vartifrån har du beställt?
mitt leverans datum har blivit ändrat från 2 juni till 7 juni. inte så roligt men jag tyckte allt att 2 juni verkade lite väl fort
Åh vad frustrerande! Man vill ju ha helst igår när man väl beställer. :lol: Jag har beställt från Vatanai.
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?