Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
JAg har en Patapum baby som jag älskar :heart: . Och en Patapum toddler som jag hatar. Maken har ännu inte provat toddlern. Han tycker att baby funkar ju fortfarande så varför förstöra något som vi vet är bra. C är dock ganska mycket för stor för babyn numer. Och F kommer väl snart att få åka mer i den och inte trikåsjal. Vi har bara dessa två selar och jag vill egentligeninte köpa några fler.

Så - jag funderar på att antingen sälja toddlern (köpt ny, så det blir väl med förlust :? ) och köpa en ny baby eller helt enkelt klippa sönder toddlern och sy om den som babyn, dvs sätta fast axelremmarna i stort sett mitt på panelen och skippa de två extra remmarna.

Vad skulle du gjort?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Antingen sålt toddlerna och köpt en annan beg. sele i en bättre modell eller sytt om toddlern, tror jag iaf! :D

(förutsatt att jag har en maskin som klarar det, tänkter att det kanske blir ganska många lager att sy i? men det borde väl vara en billig sak att lämna in till nån med en rejäl industrimaskin iofs? )

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?