Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det en hoppediz trikåsjal eller den vävda?

Vi har en tunn vävd sjal (en gauze) som vi tänkte använda i sommar. Vad gäller kläder på bebis så kör vi på bara blöja när det är varmt, ibland strumpor (mina strumpor) på de utstickande benen.
Men varmt blir det med sjal när det är varmt ute :) Det går som inte att komma ifrån känns det som!
Silverros skrev:hej (:

det är nog trikåsjalen som vi har..

nä, varmt är skönt :D tänkt mest så att bebis inte får värmeslag?

så.. en amningströja å en avklädd bebis i sjalen o kanske strumpor.. det låter inte helt fel :tumup:
naeh man får nog hålla sig i skuggan så det inte blir för varmt.. men jag tror man känner själv när det är absolut för varmt..

Sjalammning är en konst jag inte klarat men om du fixar det låter det ju superbra! :vågen:
Av Sofie
Något tunt mellan bebis och ens egen kropp behövs! Annars blir det outhärdligt svettigt tycker jag.
Paraply för portabel skugga om man måste gå ut i solen, det är suveränt.
Strumpor, solhatt och ev tunn heldräkt tex eller bara en tunn tröja och blöja på bebisen brukar vara skönt.
En liten flanellapp eller dylikt att lägga mellan svettigt sovande bebishuvud och ens bröstkorg är jätteskönt :-)

en tunn vävd, tex en gauze är svalare än en trikå tycker jag. Många tycker sele är luftigt också.

Jag gillar att sjalamma. Ofta ofta ofta blir det med en törstig bebis, då är det ju underbart att bara kunna hala fram bröstet och fortsätta med det man håller på med :lol:
Av Sofie
Ja, lite tunt tyg behövs för att absorbera svetten ;-)

kul att det känns så bra :tumup:
härligt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?