Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Vi har köpt en begagnad kökssoffa till vårt nya kök, maken har målat den vit och jag ska nu klä om sitsen med något snyggt tyg. Jag har ingen bild men den är ganska lik den här soffan, men alltså med klädd sittyta.

Bild

Tapeterna i nya köket är en medaljongtapet i djupa och varma röda nyanser, hittar ingen bild på dom just nu. Övriga köksmöbler ska också vara vita.

Vad ska jag ha för tyg till soffan nu då? Ni får gärna komma med förslag, tipsa mig om vad ni tror skulle bli snyggt eller tipsa om bra ställen på nätet där man kan kolla tyger.
Senast redigerad av millla den lör maj 22, 2010 22:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av millla
Någon som kan kan tipsa om en bra sida på nätet att leta tyger på?
Av Sia
Det är svårt om man inte vet hur tapeten ser ut.
Vi vill ha bilder!! 8)
Användarens profilbild
Av millla
rithelo skrev:Grönt o rött är fint ihop. och om du gillar att mixa mönster med mer mönster tycker jag det här;
http://www.designonline.se/Products/sek ... 3%B6nt+tyg
Åh, det var supersnyggt! Men liiite för mycket vitt i. Jag vill nog inte ha ett allt för ljust tyg i en kökssoffa där mina smågrisar ska sitta och äta. En klick köttfärssås kan ställa till med så mycket...

Vad tror ni om det här? Också i ljusaste laget men...
Bild
Användarens profilbild
Av millla
Sia skrev:Det är svårt om man inte vet hur tapeten ser ut.
Vi vill ha bilder!! 8)
Jag hittar ingen bild alls på nätet, och från tillverkarens "prov-tapetsera-sida" kan jag inte kopiera bilden. För den som orkar leta själv heter tapeten Decorama artnr 4964.
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Jag är väldigt förtjust i Almedahls surt sa räven men den är kanske också för ljus för köttfärssås....

Bild

sida där man hittar tyger är svårt. http://www.forr.se hittade jag det ovanstående och de hade en massa av marimekkos tyger som också är underbara i mitt tycke.
Användarens profilbild
Av rithelo
millla skrev:
rithelo skrev:Grönt o rött är fint ihop. och om du gillar att mixa mönster med mer mönster tycker jag det här;
Åh, det var supersnyggt! Men liiite för mycket vitt i. Jag vill nog inte ha ett allt för ljust tyg i en kökssoffa där mina smågrisar ska sitta och äta. En klick köttfärssås kan ställa till med så mycket...

Bild
Hmm, helt sant! Tänkte inte så långt...
Men ditt förslag var ju snyggt också, om än inte så färgglatt.
Det fanns fler snygga på Åhlens annars :D
Användarens profilbild
Av millla
rithelo skrev:
millla skrev:

Bild
Hmm, helt sant! Tänkte inte så långt...
Men ditt förslag var ju snyggt också, om än inte så färgglatt.
Det fanns fler snygga på Åhlens annars :D
Ja, jag tänkte gå ner på Åhlens imorgon och titta. Dom brukar kunna ha rätt snygga tyger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?