Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mjau-mjau
Det här är kanske precis vad jag behöver för att komma igång! Har velat sticka eller virka i evigheter men är värsta novisen. Har varken mönster eller garn men det går väl att fixa... :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Mandragora skrev:Det här är kanske precis vad jag behöver för att komma igång! Har velat sticka eller virka i evigheter men är värsta novisen. Har varken mönster eller garn men det går väl att fixa... :lol:
Garnstudio har massa mönster både för stickade sjalar och virkade sjalar. De garner de har är under majmånad nedsatta med 30 % på flera kvaliteer om man köper det i butik. Jag har ännu inte bestämt i vilket matrial jag ska göra sjalen i. Ska det bli en sidensjal, linsjal eller ull? :hmm:
Användarens profilbild
Av binaem
sirisirius skrev:vad mysigt. :loving: jag är sugen på en sån där ananassjal men den är troligtvis way out of my leauge.
Den är inte så svår nä rman väl får kläm på den. Min är klar ikväll tror jag
Av Abunai
Jag håller på med en i lingarn, med lövmönster. Har hållt på ett tag men det finns nog några veckors arbete kvar på den... Man gör ju inte så mycket åt gången just nu... :roll:
Vad mysigt med sommarstickning fast jag använder aldrig riktigt sjalar. Kanske skulle sticka en pläd? Eller börja med att använda sjal? Då är frågan vilket mönster och vilken färg. Måste fundera lite.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Abunai skrev:Jag håller på med en i lingarn, med lövmönster. Har hållt på ett tag men det finns nog några veckors arbete kvar på den... Man gör ju inte så mycket åt gången just nu... :roll:
Det låter fint, vad är det för mönster?
Av Abunai
Ketronya skrev:
Abunai skrev:Jag håller på med en i lingarn, med lövmönster. Har hållt på ett tag men det finns nog några veckors arbete kvar på den... Man gör ju inte så mycket åt gången just nu... :roll:

Det låter fint, vad är det för mönster?
jag fick en utskrift av det på symässan i mars, men jag kommer inte ihåg från vilken affär tyvärr...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?