Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tänkte visa upp lite bilder på en del av det jag pysslat med senaste veckorna...
Bild
syskonklänningar till våra småtjejer som jag tänkt att de ska ha på dagisets vårfest :)
Bild
singoalla till yngsta dottern
Bild
en till...
Bild
fick snabbt sy ihop en sommarhatt till lillan...så det fick bli en vändbar i marimekkotrikå
Bild
samma hatt :)
Bild
omklädd anslagstavla
Bild
målad o omklädd lampa (den var i furu med broderadat tyg som min man gjort i slöjden :) )
Bild
en av vimplarna jag sytt...
Tack :)
Virkade blommor: fanns ett mönster i Ica kuriren (tror jag det va :oops: ) men jag gör inte "hela" blomman utan bara en del av den.

Överkastet: min mamma fick ett par säckar med jeansvästar fr en butik (tydligen hade dessa legat mellan jeansen på nåt sätt under leveransen) så jag har sytt lapptäcket av dessa. Jag skulle ha det som projekt när jag var sjukskriven för utbrändhet för ca 5år sen men det sluta med att jag gjorde hela (klippte o sydde) på ett par dar. Det består av 900 rutor o är sydd med min gamla husqvarna :D .

Klänningarna: tyget är fr ett påslakan som va rutigt på ena sidan o randigt på det andra :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?