Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Häftig kjol! :D

Gäller bara att hitta ett par jeans jag får igen i midjan, samt en häftig duk att klippa i nu då! :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Tack alla!! Kul att ni gillar den också :heart:
Sanfora skrev:Men, vad snygg! Jag älskar jeanskjolar, för överdelens skull och det där var ju bara ännu snyggare :loving:
Jag med. Jag tycker vanliga kjolar lätt kan se tantiga ut och jag håller precis på att vänja mig vid tanken att gåklädd osm en tant :mrgreen: så då var detta en bra övergångskjol. En hybrid mellan jeans och tantkjol.

MammaTess skrev:Super fin, berätta genast hur du har gjort!!!! :D :tumup:
Jag klippte bort benen och sprättade loss fickorna och sömmarna upp till där jag ville sy fast kjolen. Sen klippte jag i den runda duken, jag har sparat fållarna. Jag sydde ihop de 4 dukdelarna (som jag ritade av en annan kjol som jag gillar i formen) och sen sydde jag på den på jeansdelen. Sydde fast fickorna igen med jeanstråd. Typ så gjorde jag. :wink:
Monnis skrev:Den var ju tjusig! Jag har ett par nyinköpta jeans som uppenbarligen var förslitna och gick sönder på baksidan av låret, så jag letar ideer att sy om till en jeanskjol (köpte dem i en annan stad och kan inte med att ringa och klaga och krångla, de var på rea också, så jag tänkte försöka sy om för fickorna är jättesnygga tycker jag, var lite därför jag köpte dem) och det här var ju riktigt snyggt, då slipper man fundera på uppsprättning av gren som jag tycker verkar komplicerat, är rätt nybörjare på att sy, lånar mammas symaskin än så länge :mrgreen:
Men då fixar du denna! :tumup:
millla skrev::love: Jag dånar av!
Snyggaste jeanskjolen jag har sett. Vad är det för storlek? Och vad kostar den när du tröttnat på den.....? :wink:
Jag älskar jeans, jag älskar brunt, jag älskar turkost och jag älskar mönstret. Tyvärr, den blir nog aldrig till salu :rodna:

Dorotea skrev:Wohoo! :vågen: såå snyggt :love:
och nu vet jag hur jag ska få tag i en skön välsittande och billig kjol :fnissa: Jag har massor med byxor men typ en kjol.
:tumup:
Apelsin skrev:wow, den var riktigt snygg. synd bara att mina gamla jeans alla är för små, eller jag för tjock.
Kan du inte sy i revärer på sidorna för att bredda kjolen? Det löser ju problemet med krympta jenas :mrgreen:

Smultronbarn skrev:Häftig kjol! :D

Gäller bara att hitta ett par jeans jag får igen i midjan, samt en häftig duk att klippa i nu då! :tumup:
Hoppas det!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Snyggaste jeanskjolen jag har sett. Vad är det för storlek? Och vad kostar den när du tröttnat på den.....? :wink:
Du får skicka MASSOR av godis till henne så att hon inte kan ha sin kjol längre 8) :wink:
Användarens profilbild
Av glis
Trulsamin skrev:
Du får skicka MASSOR av godis till henne så att hon inte kan ha sin kjol längre 8) :wink:
Mjölkfritt skall det vara, och det lär gå åt stora mängder för att få någon volym på Melon...
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:
Trulsamin skrev:
Mjölkfritt skall det vara, och det lär gå åt stora mängder för att få någon volym på Melon...
:lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?