Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
glis skrev:Siri och tigrarna :blahblah:

Nja, jag är visst överstimulerad så jag får inte tillbaka något förrän i nästa cykel tidigast. Men det lär ju i alla fall bli ganska många ägg att befrukta för dem...
Fertil som en tjugoåring :tumup: :heart:
Synd att det inte bara skall till ägg...
Användarens profilbild
Av melon
Kom igen nu tjejer, är det bara jag som väver? Jag vill ju se vad ni gör!! :vågen:

Jag har gjort klart min huggorm:

Bild
Den är helt ok, men lussebullen liknar inte mönstret, där är det den bruna som är i mitten av svängen, men på mitt är det den gula. Jag har försökt flera gånger och har följt mönstret skiiitnoga men ändå får jag det likadant hela tiden. Jag tror jag ska mejla Louise och fråga.

Idag har jag börjat väva bokstäver:
Bild

Först tänkte jag bara prova en bokstav och bestämde mig för M, den var fin så jag satte igång. Men sen när den blev rätt (hade jag ju inte räknat med) så var jag tvungen att fortsätta skriva nåt. Vem vet var det slutar.

Bild
Av Britt
Jag väver inte just nu... Stickar fortfarande vantar. Men jag tar väl med mig en uppsättning till i sommar om jag kommer förbi. :D
Användarens profilbild
Av glis
Coolt med bokstäver! Ser bra ut!

Och ja, jag är sugen på mer vävning i grupp, kommer vara i lägenheten nästa onsdag bland annat.
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Coolt med bokstäver! Ser bra ut!

Och ja, jag är sugen på mer vävning i grupp, kommer vara i lägenheten nästa onsdag bland annat.
Ja, så bra!! Luna och jag vill också ses :D Jag ska kolla kalendern och återkomma.
Användarens profilbild
Av melon
glis och Britt och eventuellt andra intresserade: glis har pratat om att det går att fixa en kurs med Louise från Språngmurs. Jag skulle gärna dra ihop en till i sommar. Jag har mejlat med Louise och hon verkar ha tid över i sommar. Någon som är sugen att hänga på? glis, har du några medeltidskompisar som skulle kunna vara intresserade?
Användarens profilbild
Av Luna
:notes: 26 maj - någon som ringer/messar för säkerhets skull?
melon skrev:glis och Britt och eventuellt andra intresserade: glis har pratat om att det går att fixa en kurs med Louise från Språngmurs. Jag skulle gärna dra ihop en till i sommar. Jag har mejlat med Louise och hon verkar ha tid över i sommar. Någon som är sugen att hänga på? glis, har du några medeltidskompisar som skulle kunna vara intresserade?
Jag är intresserad.
Användarens profilbild
Av MuuM
melon skrev:glis och Britt och eventuellt andra intresserade: glis har pratat om att det går att fixa en kurs med Louise från Språngmurs. Jag skulle gärna dra ihop en till i sommar. Jag har mejlat med Louise och hon verkar ha tid över i sommar. Någon som är sugen att hänga på? glis, har du några medeltidskompisar som skulle kunna vara intresserade?
Om jag är på plats är jag intresserad! Vi kommer vara nere nån gång i juli men kanske kan jag komma ner för detta också. :-)
Användarens profilbild
Av tweed
Är jag hemma så kan jag gärna hänga på. Detta är ju en av sakerna som jag vet ingår i slöjdkursen till hösten, så det skadar ju inte att vara förberedd :lol:
Av Britt
Om det passar med min vistelse i stugan skulle jag tycka det var jätteintressant!
Användarens profilbild
Av glis
Jag kan säkert lura med mig någon medeltidare. Vore jättekul, Louise är förutom skicklig på brickband dessutom ett pedagogiskt geni!
Användarens profilbild
Av melon
Å, är nästa onsdag den 26 maj? Då fyller ju Dante år så då kan inte jag ses tyvärr. Ingen koll på almenackan.

Jag har en klasskompis som gärna vill vara med på kurs också.
Användarens profilbild
Av melon
Britt skrev:
Om det passar med min vistelse i stugan skulle jag tycka det var jätteintressant!
Vet du när ni har tänkt att åka ner så kan vi ju försöka passa in det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?