Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mio är alldeles för liten för Oh snap så istället hoppade Noah upp i den på ryggen och tro det eller ej, han satt riktigt bra! Ca 110 lång och 19 kilo och det kändes knappt tungt. :siishah:
Den optimala selen för större barn, jag säger bara wow! :vågen: KÖÖÖP! :tumup:

Boba är något bredare än favoriten Angelpack och i den satt Mio bra! :app:
Efter en långpromenad konstaterar jag att den är grymt skön och huvudstödet är toppenbra, lätt att få på plats!

Vad tycker ni andra som testat?

Nu väntar jag bara otåligt på att Mio ska växa i Oh snap... :roll:

Boba:
Bild

Oh snap:
Bild
Bild
Senast redigerad av Droppen den sön maj 16, 2010 20:21, redigerad totalt 2 gång.
Är oh snap bekvämare än boba tycker du? Funderar på en boba, men nu blev jag osäker. Är ju barn på snart 1 år och 3år som ska bäras... Har du provat bära Noah i boba?
Hoppas det är ok att jag hoppar in här och frågar...
Droppen skrev:Mio är alldeles för liten för Oh snap så istället hoppade Noah upp i den på ryggen och tro det eller ej, han satt riktigt bra! Ca 110 lång och 19 kilo och det kändes knappt tungt. :siishah:

Efter en långpromenad konstaterar jag att den är grymt skön och huvudstödet är toppenbra, lätt att få på plats!

Är Mio för liten för OhSnap, säger du? Jag som funderade på en sån till maken! Vad väger han? Han kan väl inte vara så mycket mindre än Svante (9kg och 73cm), menar jag?

Och bild! Vi vill ha bild!!!!!
Av sjaltokan
SQ skrev:Köpa Oh Snap, var var var? :eld:
Någon som vill ge en bra slant för en naturvit Beco 4th? Och eller en Nino ädelsyren stl 7, så jag kan finnansiera köpet?
En Boba är jag också sugen på, men vill ha en svart och har inte hittat någon.
Oh snap finns väl hos babyhawk.com? :hmm:
Fast jag skulle gärna veta om det finns någon svensk återförsäljare?
Senast redigerad av sjaltokan den sön maj 16, 2010 15:32, redigerad totalt 1 gånger.
Av sjaltokan
Droppen skrev:Boba är något bredare än favoriten Angelpack och i den satt Mio bra! :app:

Boba passade varken mig eller maken men den hade klara fördelar jämfört med sina konkurrenter, med t.ex. bra huvudstöd och rejält avatarbälte.
Någon som vill ge en bra slant för en naturvit Beco 4th? Och eller en Nino ädelsyren stl 7, så jag kan finnansiera köpet?
Jag köpte från USA, Frogmama.
Svart Boba finns väl inte ens, ännu. :)
Petra74 skrev:Är oh snap bekvämare än boba tycker du? Funderar på en boba, men nu blev jag osäker. Är ju barn på snart 1 år och 3år som ska bäras... Har du provat bära Noah i boba?
Hoppas det är ok att jag hoppar in här och frågar...
klart du får fråga! :D
fick hem dem idag så har inte hunnit testa så mycket.
testade precis med Boban t Noah och det funkade väl men Oh snap är betydligt bättre till så stora barn. Enda nackdelen är väl isåfall att den inte har ett riktigt huvudstöd.
thowida skrev:
Oh snap finns väl hos babyhawk.com? :hmm:
Fast jag skulle gärna veta om det finns någon svensk återförsäljare?
Tror ingen svenska ÅF har den. ännu.
thowida skrev:
Droppen skrev:Boba är något bredare än favoriten Angelpack och i den satt Mio bra! :app:

Boba passade varken mig eller maken men den hade klara fördelar jämfört med sina konkurrenter, med t.ex. bra huvudstöd och rejält avatarbälte.
vad var det som ni tyckte inte funkade?
Hallon skrev:
Droppen skrev:Mio är alldeles för liten för Oh snap så istället hoppade Noah upp i den på ryggen och tro det eller ej, han satt riktigt bra! Ca 110 lång och 19 kilo och det kändes knappt tungt. :siishah:

Är Mio för liten för OhSnap, säger du? Jag som funderade på en sån till maken! Vad väger han? Han kan väl inte vara så mycket mindre än Svante (9kg och 73cm), menar jag?

Och bild! Vi vill ha bild!!!!!

han väger drygt 7 kilo och är inte heller så lång...var längesen vi var på bvc. det blir typ spagat för honom att sitta i den. :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?