- lör maj 15, 2010 20:57
Min man ska börja sin föräldraledighet nu och jag är säker på att han skulle tycka att tillvaron som pappaledig trebarnsfar skulle bli smidigare om han kom överens med ett bärdon. Särskilt om han fick till ryggbärande på något sätt. Jag tänkte därför ge honom en liten uppmuntrande gåva.
Sjal är tydligen inte att tänka på
för mycket långa ändar att trassla in sig i och becon har för många spännen och remmar
som han kan trassla in Svantes ben i. Annars är den inköpt med tanke på att han skulle kunna använda den (diskret brun)... Manduca provade vi, men den tyckte han var sladdrig och knölig. Så nu funderar jag på någon annan sele. Men om jag känner honom rätt (vilket jag borde göra efter 10 år
) så måste den vara lite "manlig"! Ergo kanske? Den är ju klassisk, men känns lite tråkig. Då vore det roligare att customiza en BabyHawk OhSnap. Men då blev det plötsligt för svårt att välja! Och det var inte sååå mycket annat än medaljonger, blommor eller döskallar. Boba ser ju trevlig ut, men den var så... brun! Och vi har ju en tråkbrun Beco, som sagt. Angelpack, kanske? Finns det någon manligt mönstrad sån?
Jag är tacksam för alla tips. Manliga tips. Tuffa tips. Utan döskallar, tack!

Jag är tacksam för alla tips. Manliga tips. Tuffa tips. Utan döskallar, tack!
E feb-05, M mars-08, S okt-09