Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tycker att jag ser en bit av ett spänne som dinglar på ena axelbandet. Kanske det finns ett bröstspänne, men att de valt att inte knäppa det för fotograferingen. Eller så är det spännet till huvudstödet, om det finns ett sånt.
joannaoj skrev:Jag tycker att jag ser en bit av ett spänne som dinglar på ena axelbandet. Kanske det finns ett bröstspänne, men att de valt att inte knäppa det för fotograferingen. Eller så är det spännet till huvudstödet, om det finns ett sånt.
huvudstöd finns! i manualen stod ingenting om bröstband, så jag tippar på huvudstödsspänne.
Sofie skrev:
joannaoj skrev:Jag tycker att jag ser en bit av ett spänne som dinglar på ena axelbandet. Kanske det finns ett bröstspänne, men att de valt att inte knäppa det för fotograferingen. Eller så är det spännet till huvudstödet, om det finns ett sånt.
huvudstöd finns! i manualen stod ingenting om bröstband, så jag tippar på huvudstödsspänne.
Blev tvungen att kolla i manualen jag också :P
Men där ser man på en bild att det inte är något bröstband utan två "hon"-delar av spännet som sitter på axelbandet så det är säkert till huvudstödet.
Men man ska ju visst korsa banden också.

Angående den gröna färgen tycker jag den var härlig.. om än något svårburen.
Nåväl. Varför tjafsa om sele, när jag inte är intresserad av att köpa någon.

Jag skulle kunna tänka mig en långsjal i bordeaux, kanske en brun-vad-den-nu-hette, och kanske den grå-vad-den-nu-hette. Jag tycker storchenwiege är bra skit. Sånt man kan låta barnbarnen ärva.
Suskiv skrev:
Sofie skrev:Bild
:love:
eller hur! :love:
Hallon skrev::this: :nono:
Aja baja, inte fresta SB-vänner!
Jag fick ju hem den SISTA sjalen förra veckan och nu dyker :twisted: upp igen!
(Men vad ska mannen bära i? :hmm: Han kanske vill ha en sele...)
det är faktiskt bara ditt fel! flasha nya mjuka snygga djungelsjalar på det viset... 8)
Åhhh storken var min favoritsjal när Lova var liten. Nu har det kommit så mycket nytt att den glöms bort nästan, den är ju bäst :vågen:

kan nån skynda sig att köpa så man kan få lite rescensioner 8)
Linnea skrev:Åhhh storken var min favoritsjal när Lova var liten. Nu har det kommit så mycket nytt att den glöms bort nästan, den är ju bäst :vågen:

kan nån skynda sig att köpa så man kan få lite rescensioner 8)
8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?