Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Finns inte dessa storkar hos någon svensk återförsäljare?
Bild
Bild
Senast redigerad av Sofie den ons maj 12, 2010 15:04, redigerad totalt 2 gång.
Av Sofie
Eller Leo grön?
Bild
Av Sofie
Borde kanske lagt detta i typ "fakta om..."?

Stork har ju fått kritik för att aldrig komma med nya färger...
Nu har det dykt upp tre nya leofärger och en randig som heter Lilly och det är väldigt tyst :lol: vad säger ni? Vet inte folk om dessa eller är det bara inte så intressant? :wink:
Av Sofie
Cinnamon skrev:Det fanns ju många nya färger och mönster! Lilly, Louise i tre olika färger och de tre nya Leosarna. Ringsjalar och en bärsele dessutom! http://www.storchenwiege.de/BabyCarrier
Ja, jag såg den nyss! Selen, har den inget bröstband? :hmm:
BildBild
Senast redigerad av Sofie den ons maj 12, 2010 08:20, redigerad totalt 2 gång.
Av Sofie
joannaoj skrev:Nej, jag vet inte.

Men vilken bisarr färg det är på den gröna.
Lite kräksgrön...
Av Sofie
Lägger in Lilly i bildkavalkaden också
Bild
Av sjaltokan
Sofie skrev:Borde kanske lagt detta i typ "fakta om..."?

Stork har ju fått kritik för att aldrig komma med nya färger...
Nu har det dykt upp tre nya leofärger och en randig som heter Lilly och det är väldigt tyst :lol: vad säger ni? Vet inte folk om dessa eller är det bara inte så intressant? :wink:
Jag visste om de nya Louise och Lilly eftersom jag såg dem i en tysk internetshop men jag har inte hört något om dem här på SB.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Sofie skrev:

Lite kräksgrön...
Va, jag tyckte den var snygg. Lite skiftande i färgerna, sånt gillar jag. Men Bordeaux var ju härlig!

Selen ser mer ut som en mt-hybrid tycker jag. Jag gillar ju mt, men det är å andra sidan det enda jag saknar på dem, i alla fall när man ska bära tyngre, bröstbandet.
Av Sofie
Auroratiger skrev:
Sofie skrev:

Lite kräksgrön...
Va, jag tyckte den var snygg. Lite skiftande i färgerna, sånt gillar jag. Men Bordeaux var ju härlig!

Selen ser mer ut som en mt-hybrid tycker jag. Jag gillar ju mt, men det är å andra sidan det enda jag saknar på dem, i alla fall när man ska bära tyngre, bröstbandet.
Gröna färgen vet jag inte om jag gillar eller inte ännu :lol: kräksgrön var inte något betyg från min sida.
Mt-hybrid verkar det vara ja! Men ett bröstband kanske man kan fixa själv ;-)
Annika E skrev:De som heter Louise är de vävda eller trikå...?
de måste nog vara vävda, står ingenting annat på hemsidan vad jag kan se, men jag är inte så bra på tyska.
Bild
Sofie skrev:
Annika E skrev:De som heter Louise är de vävda eller trikå...?
de måste nog vara vävda, står ingenting annat på hemsidan vad jag kan se, men jag är inte så bra på tyska.
Bild
Nä, jag hittade inget om det heller. Jag blev lite kär i den gröna och den turkosa... :love:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?