Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
äntligen har jag fått ett bord o en stol o ett syrum i källaren igen efter vår översvämning o sannering osv.... :eld:

så nu ska här sys igen :rock:
Användarens profilbild
Av bergjonna
Vad härligt, skulle så gärna ha en egen syhörna i huset! Får vänta till renoveringen är klar...
Användarens profilbild
Av 4ungar
bergjonna skrev:Vad härligt, skulle så gärna ha en egen syhörna i huset! Får vänta till renoveringen är klar...
ja det är så skönt att kunna lämna grejer framme o slippa plocka undan hela tiden :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
åh vad härligt :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Vad skönt! Jag längtar tills vi kommer igång med och blir klara med vår källarrenovering, då får jag en stor EGEN sy och pysselhörna :D
Användarens profilbild
Av Fina
Weeeee!!! :vågen: Det är så skönt när man har ett ställe att vara, där man bara kan köra igång utan en massa städa, plocka innan och efter.
Av Enid
Ååååh, vad avis jag blir!!! Jag vill också ha stort nog att slippa plocka fram allt tillfälligt på köksbordet..
Användarens profilbild
Av ZaZi
Liten vus skrev:Ååååh, vad avis jag blir!!! Jag vill också ha stort nog att slippa plocka fram allt tillfälligt på köksbordet..
Avundsjuk, jag också... Det där är verkligen något jag drömmer om. Och i ärlighetens namn tror jag min man drömmer om detsamma. Han börjar bli evinnerligt trött på alla tyger och symaskiner som breder ut sig över våra få kvadratmeter... :roll:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Åh vad härligt med en syhörna och kunna lämna framme projekt, tänk att bara kunna sätta sig och sy lite och inte behöva ta fram - efter att ha städat köket - och sen plocka bort, skulle nog sy mer om jag hade en syhörna

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?