Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Jag har en bärjacka från Mam, jag tror den heter Mam Upgrade. Men jag fattar inte hur jag ska göra när jag bär på ryggen. Hur justerar man den så det inte kommer in allt för mycket kalluft på barnet liksom? Det är några knappar där, men jag kan ju inet gärna knäppa dem när jag fått den på mig och bäbis. OM jag nu får den på mig och bäbis vilket jag hittills aldrig lyckats med :hmm:

Nu börjar den egentligen vara för varm, men just idag är det snorkallt ute och jag tänkte bära till och från dagis, men jag får kanske ha honom på magen då is tället. För jag begriper inte :hmm:
Användarens profilbild
Av mimpen
diddeldi skrev:öppna helt för barnets huvud. fäst remmarna till bärdelen i fästena på axlarna. trä jackan över barnets huvud. för in armarna. dra åt i remmarna.
fästen på axlarna? :hmm:
Användarens profilbild
Av diddeldi
mimpen skrev:
diddeldi skrev:öppna helt för barnets huvud. fäst remmarna till bärdelen i fästena på axlarna. trä jackan över barnets huvud. för in armarna. dra åt i remmarna.
strax framför axlarna, på framsidan, sitter det små fästen med en knapp på där man kan fästa remmarna så att det går att dra åt på ett smidigt sätt.
Användarens profilbild
Av mimpen
mimpen skrev:
Ah. Nu hittade jag fästena i axlarna...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?