Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

köpte en mei tai här förut super fin, men den passar oss inte just nu då dottern ff är lite svag i nacken för att kunna hålla upp huvet själv..+ att det vore skönt med lite vadderade axelband..

är en freehand meitai skön å bra att köpa? finns det många såna i beg kretsen? såg att en ny kostar 780kr+frakt för dyrt för att se om det kan va nått för oss... men vill veta för och nackdelar med den
är den värd 780kr+frakt?? tänkte om jag nu inte hittar en beg vill ha en lite små akut till nästa vecka :mrgreen:
oj, jag är aldrig inne i stan(sthlm) så jag vet inte alls vad det finns för affärer som har det :hmm: men kanske ska försöka söka på nätet efter affärer i sthlm..

colibri vad är det för slags då? kan man bära småttingar i den också? ena dottern är snart 4månader och väger runt 4,5kg och sen andra dottern är strax över 2år och väger runt 10kg :D
LillaMy23 skrev:oj, jag är aldrig inne i stan(sthlm) så jag vet inte alls vad det finns för affärer som har det :hmm: men kanske ska försöka söka på nätet efter affärer i sthlm..

colibri vad är det för slags då? kan man bära småttingar i den också? ena dottern är snart 4månader och väger runt 4,5kg och sen andra dottern är strax över 2år och väger runt 10kg :D
Colibrin är en norsk mt, den går bara att få tag på begangnat nu tyvärr. Min lille 4mån 7 1/2kg bär jag i den, då sitter han med benen innanför i grodposition. Storan på 4 1/2 år och 16kg bärs utan problem i den på ryggen :tumup:

Den känns stabilare än freehanden. Men freehanden är också en mkt bra sele :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?