Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
Nån som har bra koll på mått och annat relevant? För- och nackdelar med de båda?

Hinner inte googla just nu så har jag tur är det någon här som redan sitter på svaren. :tumup:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jag vet ingenting om någon av dem egentligen men skulle lätt välja oh snap före boba 2g enbart på grund av att man får välja designen själv. Boba2G är lite tråkig i utseendet...
Användarens profilbild
Av Droppen
Droppen skrev:
thowida skrev:vilken verkar bäst då? Orkar inte kolla på ett 7 min klipp. :hide:
jadu. smaksak. :wink:
recension kommer. 8)
Användarens profilbild
Av mammagumman
Droppen skrev:
Droppen skrev:
thowida skrev:vilken verkar bäst då? Orkar inte kolla på ett 7 min klipp. :hide:
recension kommer. 8)
Spänningen är oliiidlig. :D

Men du, det är helt fantastiskt att allt finns på nätet. Eller hur? Hur kommer man på att filma sig själv när man jämför två olika selar? :hmm: Jag känner att här finns det utvecklingspotential hos mig själv :fnissa:
Användarens profilbild
Av Droppen
mammagumman skrev:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
recension kommer. 8)

Men du, det är helt fantastiskt att allt finns på nätet. Eller hur? Hur kommer man på att filma sig själv när man jämför två olika selar? :hmm: Jag känner att här finns det utvecklingspotential hos mig själv :fnissa:
haha, ja lorene på frogmama har verkligen gjort många youtube-klipp med jämförelser och liknande.

hojta till när din klipp är klara och utlagda. :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
mammagumman skrev:Helt OT: Men nu fick du mig att titta på youtubeklipp och då hittade jag det här. Massa fina knytinstruktioner och annat mys :heart:. Spansk sjalförsäljare om jag inte fattade helt fel...
underbart! :vågen: :loving:
Användarens profilbild
Av mammagumman
Droppen skrev:
mammagumman skrev:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
recension kommer. 8)

haha, ja lorene på frogmama har verkligen gjort många youtube-klipp med jämförelser och liknande.

hojta till när din klipp är klara och utlagda. :wink:
:fnissa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?