Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
lenaskeå skrev:..och jag kommer inte att få sova pga av jag vill ha E i sängen nära mig. Jag är så less på såna kommentarer! Jag väljer att amma mitt barn på nätterna för att hon trivs med det & vill göra det! Men nu har några i omgivningen börjat se snett på det. Häromdagen sa en kompis att jag borde lägga E i eget rum så jag får sova. Vill inte det!

Jag vet att ni här på SB täänker som jag, visst är det härligt att skämma bort sitt barn?! :loving:
Minns nog de där kommentarerna ja! :evil: Att ens folk ids yttra såna saker!
Användarens profilbild
Av Cinnamon
:familjesang:
Äh, till och med de mest normala familjer har sju-åtta åringar som kommer in och sover i stora sängen var och varannan natt. De pratar bara inte om det ;-).
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Äldste sonen var inte gammal innan han fick eget rum, men sovit hos oss har alla gjort så länge de har velat. Inte alltid jag sover så bra när de ska sova nära nära, men bara de sover o mår bra så, jag kan sova när jag blir gammal :D Dottern var nästan 6 år innan hon sov mer i sin egen säng än i vår o likadant m nästyngste sonen. Han har även haft en madrass inne vid min säng ett tag när jag tyckte det blev för trångt m man o 2 barn i sängen :) Tycker det är upp till var o en hur man vill ha det. Tycker det är ett bra sätt att skämma bort sina barn! :heart:
Av sjalgalen
lenaskeå skrev:..och jag kommer inte att få sova pga av jag vill ha E i sängen nära mig. Jag är så less på såna kommentarer! Jag väljer att amma mitt barn på nätterna för att hon trivs med det & vill göra det! Men nu har några i omgivningen börjat se snett på det. Häromdagen sa en kompis att jag borde lägga E i eget rum så jag får sova. Vill inte det!

Jag vet att ni här på SB täänker som jag, visst är det härligt att skämma bort sitt barn?! :loving:

jag håller med du, jag avskyr dessa dumma kommentarer. Är det inte mitt problem om barnen blir "bortskämda", de som kläcker ur sig dumheterna behöver ju inte ligga där med dem?

Håller också med:
visst är det härligt att skämma bort sitt barn?
Det är UNDERBART :loving: :loving:
Av MariaKB
Blir verkligen jättetrött på de kommentarerna. :evil:

Man vet ju själv hur tråkigt det känns att sova ensam, inte vill jag låta min lille (speciellt inte när han var nyfödd) sova i en egen säng, i ett eget rum. Vi har inte ens skaffat säng till honom och när folk frågar hur länge han kommer att sova med oss svarar min man: "Tills hans skaffar sig flickvän!" (eller pojkvän borde man iofs tillägga). Jag tror att han kommer att sova med oss tills han har ett yngre syskon som är 2-3 år så att de kan sova tillsammans.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?