Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag är lite sugen på att sy en piratkopia av en beco, men undrar vad man ska stoppa midjebältet och axelremmarna med?

Midjan på min beco känns som om den är stoppad med typ liggunderlag? :hmm:
Användarens profilbild
Av carro83
Tror liggunderlag funkar...har läst att folk här inne använt det så jag ska själv ha det när jag gör vid min hybrid!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
carro83 skrev:Tror liggunderlag funkar...har läst att folk här inne använt det så jag ska själv ha det när jag gör vid min hybrid!

Tack! :D Ska du fodra axelbanden också? i så fall med vad? :P
Av sjaltokan
Jag har använt liggunderlag i midjebältet på mina MT har dock aldrig sytt någon sele men jag vet att både esarina och nolina har gjort det hör men dem vad de använt. :tumup:
Av surftrollet
Liggunderlag! :tumup:
I axelbanden har jag testat olika, med liggunderlag (gick inte att fixera med en söm igenom på min maskin, så de vrider sig) och med skumgummi. Skumgummi funkade bra.
Användarens profilbild
Av annelithor
Har sytt en MT-hybrid med spänne i avbärarbältet och så utbredbara axelband. Vill ha rätt brett och stoppat avbärarbälte och hade inget liggunderlag - slaktade en tjock frottehandduk, och det fungerar kanon för oss iaf. Bär stora på 3,2 år i den utan problem :)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:heart: :vågen:

Tack alla underbara människor för era tips och er feedback!!! Ska se om jag kan få tag i ett liggunderlag nu då! :tumup:
Användarens profilbild
Av Edith
Är det ett eller flera lager liggunderlag ni använt till midjebältet ni som har sytt? Tänkte sy mig en MT-hybrid, men har fastnat lite i alla detaljer...
Av gurkan
Och jag fattar fortfarande inte hur man får fast ett midjebälte som är stoppat med liggunderlag. :roll:

Fastän thowida förklarade om och om igen för mig. Jag är lite trög. :lol:
Av Ponyo
Edith skrev:Är det ett eller flera lager liggunderlag ni använt till midjebältet ni som har sytt? Tänkte sy mig en MT-hybrid, men har fastnat lite i alla detaljer...
Ett :tumup:
Av Ponyo
gurkan76 skrev:Och jag fattar fortfarande inte hur man får fast ett midjebälte som är stoppat med liggunderlag. :roll:

Kanske dags att någon av oss som sytt en hybrid gör en sybeskrivning :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Bubbi skrev:
gurkan76 skrev:Och jag fattar fortfarande inte hur man får fast ett midjebälte som är stoppat med liggunderlag. :roll:

JA! :app:
Av Ponyo
zandrama skrev:
Bubbi skrev:

Ok, nästa gång jag syr en :notes:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Bubbi skrev:
zandrama skrev:
Bubbi skrev:

Ok, nästa gång jag syr en :notes:

:vågen: :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?