Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clärchen
På vägen hem ska jag hämta ett paket med vårkläder från wilma morris! :vågen: E klagade på sin jacka idag, den är alldeles för tjock och varm och han lyckades paja dragkedjan på sin gamla vår/höstjacka i förra veckan så han blir nog glad ikväll!
Användarens profilbild
Av carro83
Jag väntar en ny sele som jag betalade idag...eller ja...ny för mig men begagnad!
Så hit ska en Manduca Lemongrass flytta! :vågen: Ska bli SÅ roligt att testa!
Av Blivix
Jag väntar med.. Hoppas på en avi i brevlådan idag..
En till Didy-sjal.. I lite somrigare färger. Hoppas den hinner komma så den får följa med på kalas ikväll..
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Och NU måste du tala om vad det är för sjalar! :this: :D[/quote]

Bild
Storchenwiege Leo Marin, tror jag den heter :)

Bild
Lite udda märke tror jag, en CuCa Tragetücher. Väldigt mjuk o följsam är den iaf o Lillebror trivs super m den!
Användarens profilbild
Av Annika E
Igår kom min trikåsjal från USA! Så fin färg och tyget var tunnt och luftigt, men ändå med lite lagom stretch! :vågen: Det tråkiga var att den var i kortaste laget... :( Jag får med nöd och näppe till en knut...
Om man förlänger ändarna med en halv meter vore den perfekt. Visst borde det funka? Om man lägger tyget omlott typ 25 cm och syr flera rejäla sömmar...?
Användarens profilbild
Av carro83
NU...eller ja för ca två timmar sen...kom det post...och nästan sprang ut till lådan och WEEEEE..där låg en stor brun påse...
Nu är jag ägare till en underbart fin Manduca Lemongrass! :vågen: :love:

Den är testad på en ca entimmes promenad och liten trivdes bra...det gjorde jag med!
Han somnade gott...
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Nu har äntligen vår nya sjal som DHL slarvat bort kommit också. Eller det är nog inte den sjalen för jag fick en ny skickad till mig, jag antar att orginalsjalen fortfarande ligger i något hörn hos DHL och skräpar fortfarande.

Easycare regnbåge är det och den är så fin och så skön att bära i :)
Användarens profilbild
Av Molinia
Nu har jag väl nästan väntat ihjäl mig på paketet från Polen. Två och en halv vecka! Den är tydligen skickad iaf. Jäkla vulkan :evil:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Molinia skrev:Nu har jag väl nästan väntat ihjäl mig på paketet från Polen. Två och en halv vecka! Den är tydligen skickad iaf. Jäkla vulkan :evil:
Mmm, det är tur att man inte hade nåt på gång då flygtrafiken stod stilla. Jag skulle ha kreverat!
Användarens profilbild
Av Hallon
Nu är den här. Katiwrap Jungle 4,2 ligger i tvättmaskinen. Jag är kär. :loving:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Nu väntar jag igen :D Denna gången är det på en EC Lava, hoppas postgången är snabb!!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag får vänta!!!
Hoppas jag inte behöver vänta så länge bara.
Köpt badkläder på ellos och klänning +2 linnen på villamagnolia.
Paket skynda kom hit!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh ja, jag väntar på en massa småpaket köpta på tradera med. Födelsedagspresenter till svärmor. Hon samlar på porslinssaker från Delft.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Clärchen skrev:Väntar på sjal :loving:
Väntar inte längre :D Det låg ett paket i hallen när jag kom hem igår :love:
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?